شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 24814

طرح همای رحمت در قم اجرا می شود

قم نيوز : قم نیوز:‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، از اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به نیازمندان در ایام ماه رمضان در قم خبر داد.
طرح همای رحمت در قم اجرا می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، ˈمحمد گل فشانˈ روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح همسفره شدن با نیازمندان طبق سنت حضرت علی(ع) است.

وی افزود: در استان قم با همت علما و مراجع عظام و مشارکت آنان و همچنین خیرین، داوطلبان و موسسات خیریه طرح همای رحمت با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

گلفشان با اشاره به مشارکت خیرین در اجرای این طرح اضافه کرد: این طرح به دو صورت به مرحله اجرا در می آید؛ در بخش نخست سبدهای غذایی شامل کالاهای مورد نیاز و ضروری به نیازمندان و افراد زیرپوشش ارائه می شود.

وی ادامه داد: بخش دوم برپایی سفره های افطاری و ارائه غذا به مددجویان هلال احمر با عنوان سفره های مهربانی است و امسال نیز شاهد برگزاری چنین مراسم هایی خواهیم بود.

گلفشان گفت: نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان شهید لواسانی تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: از دیگر برنامه ها در راستای طرح همای رحمت جلب مشارکت افراد خیر برای برپایی سفره های افطاری و توزیع غذای گرم بین نیازمندان است که امسال نیز این طرح با عنوان سفره های مهربانی با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdci5var.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما