شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 24815

ضریب نفوذ گاز در شهر قم 99 درصد است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شرکت گاز استان قم، ضریب نفوذ گاز در شهر قم را 99 درصد اعلام کرد.
ضریب نفوذ گاز در شهر قم 99 درصد است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، ˈغلامرضا فرجیˈ روز شنبه در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در حال حاضر ۳۶ ایستگاه CNG در استان فعال است و در آینده نزدیک گازرسانی به یک جایگاه دیگر نیز تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین این شرکت در حال انجام پروژه گازرسانی به سه روستا در بخش دستجرد و مرکزی می باشد.

فرجی در ادامه گفت: صنایع استان قم از خدمات گازرسانی شرکت راضی هستند که این نشانگر موفقیت این شرکت در امر گازرسانی به صنایع در سطح استان است.

وی همچنین با بیان اینکه کمترین میزان گازبها برای مشترکین تولیدی تعیین شده است، گفت: وصول مطالبات این شرکت از بابت گاز بها، در بخش های مختلف۹۰درصد بوده و در بخش صنایع در وصول مطالبات مشکلی نیست و انتظار داریم که طلب شرکت گاز در وقت مقرر توسط صنایع پرداخت شود تا در روند اجرای پروژه ها اختلالی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: استاندارد بازنگری در شبکه ها ۱۵ سال است ولی این موضوع در استان قم بویژه در بخش صنایع با توجه به میزان برداشت زیاد با کاهش این زمان مواجه است.

ˈیونس عالی پورˈ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه تمامی صنایع استان جهت تامین انرژی خود از گاز استفاده می کنند و شرکت گاز بستر مناسبی در این زمینه برای صنعتگر و صنایع ایجاد کرده است، اظهار داشت: ما به این موضوع واقف هستیم که وصول مطالبات بموقع منجر به خدمات رسانی مطلوب در استان می شود ولی با توجه به شرایط برخی از کارخانجات و مشکلات آنها، اگر صنعتی در پرداخت گازبهای خود مشکل دارد باید موضوع بررسی و برای بقا و تولید آنها تدبیری اندیشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjioe8.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما