يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 24860

شهرک صنعتی کفش در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت‌های صنعتی استان قم از ایجاد شهرک و منطقه صنعتی کفش در قم خبر داد.
شهرک صنعتی کفش در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح‌الله ابراهیمی در جلسه کارگروه تحول اقتصادی استانداری قم که ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه و اهمیت به جامعه کفاشان استان در راستای تولید محصولات داخلی اظهار کرد: در راستای پیشبرد اهداف این بخش طی بررسی‌های مختلف برای این واحد ایجاد یک منطقه صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی هدف اصلی این طرح را هدفمندسازی واحدهای صنعتی فعال در بخش تولید کفش دانست و افزود: مطالعات مکان‌یابی در حال انجام است ولی نظر اصلی براساس توافق جامعه کفاشان ابلاغ خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به میزان آلودگی و حجم ترفیک جاده قم – تهران ادامه داد: احتمال ایجاد این منطقه در هر مکانی اطراف شهر به جز نزدیک این جاده امکانپذیر خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات کارگروه تحول اقتصادی استانداری قم در راستای انجام این اقدام اقتصادی بیان کرد: این کارگروه هزینه‌های بسیاری را برای جامعه کفاشان کاهش داده است.

وی در ادامه بر لزوم کاهش قیمت‌ها در بازار عرضه با استفاده از افزایش تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: شرکت‌های صنعتی نقش مهمی را در این زمینه ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyoe8.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما