شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 25039

استعدادیابی باشگاه ایثار قم از معلولین علاقمند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از برنامه‌ریزی این باشگاه برای از معلولین علاقمند به بسکتبال با ویلچر خبر داد.
استعدادیابی باشگاه ایثار قم از معلولین علاقمند
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار جمعه‌شب در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، یکی از اهداف مهم باشگاه ایثار برای ادامه خدمت به ورزش جانبازان و ملعولین قم را استعدادیابی از معلولین علاقمند به ورزش عنوان کرد و اظهار کرد: ما بعد از چهار سال فعالیت در سطح اول ورزش بسکتبال با ویلچر کشور برای اینکه تیم پشتوانه خوبی از نظر داشتن نیروهای بومی داشته باشد نیاز به استعدادیابی در این رشته ورزشی داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی عزیزان جانباز و معلول از فعالیت‌های باشگاه ایثار صورت گرفته و ما به همین دلیل امسال به غیر از تیمی که در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میدان می‌رود یک تیم دیگر نیز برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم آماده کرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود:‌ همچنین از سرمربی تیم خواسته‌ایم که به مدت سه روز در هفته به کار استعدادیابی از بین معلولین قم بپردازد تا بتوانیم بازیکنان مستعد و توانمند را برای آموزش بیشتر به منظور پشتوانه‌سازی تیم شناسایی کنیم.

وی به دغدغه سال‌های اخیر این باشگاه اشاره و عنوان کرد: متاسفانه هزینه‌های حضور در لیگ برتر بسیار زیاد است و هر ساله برای تامین نیازهای مالی تیم دغدغه داریم، هر چند در این سال‌ها با حمایت مسئولین عزیز استان کارها را جلو برده‌ایم و هرگز دست از کار و تلاش نکشیده‌ایم.

خوشرفتار بیان کرد: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشته باشیم و عزیزان جانباز و معلول را برای روی آوردن به ورزش تشویق کنیم واقعا نیاز به حمایت مالی و فرار از دغدغه‌های راجع به این موضوع داریم.

وی در ادامه از حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار نگاه ویژه به فعالیت‌های باشگاه ایثار و حمایت مالی از این تیم شد و حجت الاسلام بنایی نیز قول حمایت و همکاری را به منظور توسعه فعالیت‌های باشگاه ایثار قم داد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به در پیش بودن بازی‌های این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به زمان بندی اعلام شده از سوی فدراسیون بازی‌‌های فصل جدید از ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات جهانی کره جنوبی به سر می‌برد و بعد از بازگشت این تیم قرار است بازی‌‌های فصل جدید لیگ برتر مرحله نخست خود را از بیست و دوم مرداد ماه برگزار کند و تیم ما در این مرحله باید به استان فارس سفر کرده و با حریفان خود رو به رو شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3uar.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما