جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 25274

رقبای 2 کشتی‌گیر قم در اردوی تیم ملی مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن رقبای دو کشتی‌گیر قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان خبر داد.
رقبای 2 کشتی‌گیر قم در اردوی تیم ملی مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری از آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور دو نماینده از قم خبر داد و اظهار داشت: مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی از امروز در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بر خلاف اردوهای قبلی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان که در آن تنها شاهد حضور یک نماینده از قم بودیم، ‌این بار سهمیه قم در تیم ملی دو برابر شده و در دو وزن شاهد حضور کشتی‌گیران شایسته قم در جمع اردونشینان هستیم.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر این اساس با دعوتی که از سوی کادر فنی تیم ملی صورت گرفته،‌ هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی کشتی‌گیر جوان خوشنام و خوش آتیه استان قم در وزن ۸۵ کیلوگرم در این اردو حضور می‌یابند.

این مسئول به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز ۳۰ تیر ماه ادامه خواهد داشت و رقبای دو نماینده قم اشاره کرد و افزود: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در دو رقابت‌ مهم جهانی و آسیای در اوزان هشت گانه تشکیل می‌شود.

وزیری با اشاره به رقبای کشتی گیر قمی وزن ۷۵ کیلوگرم یعنی هادی‌ علیزاده‌پورنیا یادآور شد: در این وزن نماینده شایسته کشتی قم با فرشاد علیزاده و یوسف اخباری از تهران،‌ پیام بویری از خوزستان و عادل بالی‌تبار از مازندران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می‌کند.

وی همچنین به رقبای مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار قمی وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اشاره کرد و بیان داشت: در این وزن حبیب‌الله اخلاقی یکی از بهترین‌های رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی از خوزستان،‌ میلاد خسروی از لرستان و یوسف قادریان از البرز رقبای نماینده قم به شمار می‌روند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: هادی علیزاده پورنیا بعد از ناکامی غیرمنتظره‌ای که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ به میزبانی بوداپست مجارستان داشت اکنون از روحیه بسیار خوب و انگیزه بالایی برای حضور موفق در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در تاشکند ازبکستان برخوردار است.

این مسئول متذکر شد: مهدی ابراهیمی جوان و خوش‌آتیه نیز که سال گذشته توانست در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان‌باتور مغولستان به مقام سوم و نشان برنز آسیا دست یابد یک جوان جویای نام و پرانگیزه برای موفقیت در رده سنی بزرگسالان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjx8e8.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما