شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 25282

شرکت صبای قم در لیگ فوتبال جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه صبا طی فراخوان بازیکنان جوان فوتبال قم و پس از انجام گزینش فنی، در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور شرکت می‌کند.
شرکت صبای قم در لیگ فوتبال جوانان کشور
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم قرار است پاییز امسال در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور شرکت کند و از این رو به زودی تمرینات خود را آغاز می‌کند.

صبا که فصل گذشته در نخستین حضور خود در لیگ دسته اول جوانان کشور عملکرد نسبتا خوبی داشت امسال با کادر فنی جدید در این مسابقات شرکت می‌کند.

بر این اساس، محسن بابامیری به عنوان سرمربی و محمدرضا عباسی به عنوان مربی کادر فنی تیم فوتبال جوانان صبای قم را تشکیل می‌دهند و امیدوارند بتوانند این تیم را لیگ برتری کنند.

باشگاه صبای قم بازیکنان رده سنی جوانان قم را برای حضور در این تیم فراخوانده است و قرار است این بازیکنان طی روزهای شنبه و دوشنبه، ۲۱ و ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی هفتم تیر قم زیر نظر کادر فنی تیم فوتبال جوانان به تمرین بپردازند.

تیم فوتبال صبا در رده جوانان سال گذشته از ترکیبی از بازیکنان غیر بومی و بومی استفاده می‌کرد اما گفته می‌شود قرار است اکثریت بازیکنان این تیم را در مسابقات جوانان کشور بازیکنان قمی تشکیل دهند.

بخشی از بازیکنان فصل گذشته صبا امسال وارد رده سنی امید شده‌اند و بخشی دیگر در اختیار صبا قرار دارند اما با توجه به تغییر در کادر فنی، ممکن است ترکیب صبا دچار تغییر صد در صدی شود.

احمد غلامی مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم قرار است اوایل هفته آینده فهرست کادر فنی تیم‌های پایه باشگاه صبا را اعلام کند در حالی که صبا طی سال‌های اخیر همواره در مورد استفاده از بازیکنان جوان بومی خود تحت فشار افکار عمومی قرار داشته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirrar.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما