قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از توزیع غذای گرم و بیش از دو هزار سبد کالا به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
۲ هزار سبد کالا در طرح "سفره‌های مهربانی" در قم توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گل‌‌فشان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به تشریح عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم در اجرای طرح «سفره‌های مهربانی» پرداخت و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم پیش از ماه مبارک رمضان با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داد اقدام به شناسایی نیازهای افراد زیرپوشش خود کرد و با دعوت از خیرین اقدام به جمع‌آوری مبالغ و کمک‌های آنان برای اهدا به خانواده‌های نیازمند کرد.

وی افزود: پس از جمع‌آوری هدایا اقدام به توزیع سبد‌های کالا به ارزش ۸۵ هزار تومان بین خانواده‌های زیرپوشش در قالب طرح «سفره‌های مهربانی»کردیم و هم‌ اکنون از دو هزار سبد کالا بالغ بر ۱۰ درصد باقی مانده که در ایام باقی‌مانده توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: با همت و مشارکت خیرین غذای گرم تهیه و در ساعات نزدیک افطار با مراجعه حضوری به خانه‌های نیازمندانی‌ که از قبل شناسایی شده‌اند این غذاها با حفظ کرامت توزیع می‌شود تا افراد نیازی به مراجعه حضوری به مراکز توزیع نداشته باشند.

گل‌فشان با بیان اینکه طرح «سفره‌های آسمانی» تا پایان ماه مبارک رمضان توسط خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خیرینی که می‌خواهند در این طرح مشارکت کنند و یا افرادی که درخواست دریافت این کمک‌ها را دارند می‌توانند به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenx8w.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما