يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 25314

اطعام 5 هزار نفر در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر منابع انسانی آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از اطعام 5 هزار نفر از زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت در میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
اطعام 5 هزار نفر در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع)
به گزارش قم نیوز، غلامحسین قهرمانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(س) بر اساس سنت هر ساله و اجرای سنت حسنه افطاری، امسال نیز پذیرایی از روزه داران را عهده دار است.

وی با اشاره به برنامه روزانه افطاری در حرم کریمه اهل بیت(س) گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، میهمان سرای آستان مقدس قم همه روزه پذیرای بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائرن و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در آیین افطاری می باشد.

مدیر منابع انسانی آستان مقدس قم با اشاره به آیین افطاری حرم کریمه اهل بیت(س) در سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: بر این اساس، در شام میلاد این امام همام، سفره افطاری برای ۵۰۰۰ هزار نفر در حرم بانوی کرامت پهن می باشد.

قهرمانی در پایان افزود: با توجه به تعداد زیاد میهمانان، علاوه بر میهمانسرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سفره افطاری در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر نیز برپا می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceex8w.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما