شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 25824

بازدید معاون رئیس جمهور از پروژه های عمرانی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به قم از پروژه توسعه ی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بازدید کرد.
بازدید معاون رئیس جمهور از پروژه های عمرانی استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به قم از پروژه توسعه ی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بازدید کرد.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در این بازدید که استاندار قم نیزحضور داشت، با اشاره به بررسی پیشرفت پروژه های بزرگ کشور در جلسات مختلف و با حضور مسئولان پروژه ها اظهار کرد: تلاش می کنیم تا با تامین مالی، پروژه های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالا هر چه زودتر آماده ی بهره برداری شوند.

وی با اشاره به بازدید خود از طرح توسعه ی حرم مطهر کریمه ی اهل بیت (س) و برخی از پروژه های مهم عمرانی استان قم افزود: امیدواریم علیرغم مشکلات مالی و کثرت پروژه ها بتوانیم تدابیر درستی را برای اتمام طرح های عمرانی کشور اتخاذ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم نیز در این بازدید ضمن تقدیر از حضور معاون رئیس جمهور گفت: دولت اهتمام ویژه ای به تکمیل این پروژه ی مهم استان دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به قم تصریح کرد: امیدوارم با کمک مجموعه ی دولت و مساعدت های شخص رئیس جمهور و معاونین اعتبارات این پروژه تامین و با سرعت بیشتری اجرایی شود.

استاندار قم با اشاره به پیشرفت مناسب این طرح از جمله تملک زمین ها و احداث دیگر سازه ها تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این طرح بزرگ ملی را تا پایان سال ۹۴ به طور کامل به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayanu.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما