يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 25863

شهرک صنوف نیازمند حداقل 20 درصد فضای سبز است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: 137 هکتار زمین برای شهرک صنوف به منظور استقرار مشاغل مزاحم شهری اختصاص داده شده ولی تنها چهار درصد آن برای فضای سبز در نظر گرفته شده در حالی که انتظارات حداقل به میزان 20 درصد است.
شهرک صنوف نیازمند حداقل 20 درصد فضای سبز است
به گزارش قم نیوز، مدیر شهرک صنوف قم امروز مهمان ویژه هفتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر بود و توضیحاتی پیرامون این شهرک ارائه کرد.

در ادامه برخی اعضای شورای شهر درباره توضیحات ارائه شده مباحث تکمیلی و سئوالاتی را مطرح کردند.

محسن عابدینی‌پور عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر در این زمینه اظهار کرد: ۲۴ سال از زمان شروع احداث شهرک صنوف می‌گذرد و شهر قم در حال حاضر به این شهرک رسیده است ولی شهرک صنوف همچنان در حال احداث زیرساخت‌هاست.

وی افزود: ۱۳۷ هکتار زمین برای شهرک صنوف به منظور استقرار مشاغل مزاحم شهری اختصاص داده شده ولی تنها چهار درصد آن برای فضای سبز در نظر گرفته شده در حالی که انتظارات حداقل به میزان ۲۰ درصد است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری قم خواستار اجرای برنامه‌زمان بندی برای انتقال صنوف به این شهرک شده است گفت: این موضوع اهمیت زیادی دارد و به نظر می‌رسد جزو مهمترین مسائل باشد.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: نمی‌توان گفت زمان‌بندی برای انتقال صنوف به شهرک اجرایی نیست؛ هیئت امنا مرتبط با مدیریت شهرک صنوف فعالیت می‌کند و باید همین کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: لازم است برنامه زمان‌بندی برای انتقال همه صنوف به ویژه آهن فروشان به شهرک صنوف طراحی شود و در این صورت شهرداری می‌تواند اخطارهای لازم را به صنوف برای تسریع در این زمینه بدهد.

انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcdsj0x.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما