قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شکوهیه قم از برگزاری نخستین گردهمایی مدیران و مسئولان آموزش واحدهای تولیدی و صنعتی استان همزمان با پنجمین روز از هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.
نخستین گردهمایی مدیران و مسئولان آموزش واحدهای تولیدی و صنعتی استان قم
به گزارش قم نیوز، سیداحمد علوی  به برگزاری گردهمایی مدیران و مسئولان آموزش واحدهای تولیدی و صنعتی استان در روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه همزمان با پنجمین روز از هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: این همایش به همت مرکز آموزش در صنایع و صنوف اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مجتمع اداری اصناف برگزار می‌شود.

وی به تشکیل کارگروه‌های فنی و تخصصی با مشارکت ادارات و سازمان‌های مرتبط با حوزه صنعت استان و همچنین دانشگاه‌های فنی مهندسی اشاره کرد و افزود: این کارگروه‌ها زمینه تعامل و همکاری مناسب شرکت‌های استان را با یکدیگر فراهم می‌کند و ایجاد هم‌افزایی در بهره‌وری تولید آنها را به همراه دارد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شکوهیه قم افزود: جبران نواقص و کاستی‌های آموزشی در حوزه آموزش‌های عالی از طریق ارتباط مستمر و مداوم صنعت و دانشگاه، آسیب‌شناسی صنایع استان و معرفی افراد متخصص در راستای ارائه مشاوره‌ها و آموزش‌های لازم به همه نیروهای فعال در صنایع استان (از مدیریت عالی تا نیروهای صف) با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقای سطح کیفیت و مطلوبیت تولیدات صنایع صورت می‌گیرد.

علوی به محورهای اصلی این همایش اشاره کرد و ادامه داد: دریافت نیازها و خلأ‌های آموزشی و و مشکلات صنایع در راستای هدفمند کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، هدایت آموزش‌ها به سمت نیازهای واقعی صنعت استان و ارتقای سطح دانش و تخصص مدیران و صاحبان صنایع استان توسط متخصصان و صاحب‌نظران از محورهای مهم این همایش است.

گفتنی است؛ معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل صنعت، معدت و تجارت، رئیس دانشگاه صنعتی قم و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از میهمانان این همایش هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfy1d0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما