پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : 26060

والیبالیست‌های قم به نخستین پیروزی خود دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های قم در لیگ والیبال نوجوانان کشور برابر چهارمحال و بختیاری به نخستین پیروزی خود دست یافتند تا به صعود امیدوار شوند.
والیبالیست‌های قم به نخستین پیروزی خود دست یافتند
به گزارش قم نیوز، مسابقات لیگ والیبال نوجوانان کشور در سنندج ادامه یافت و تیم والیبال استان قم در سومین گام به سختی برابر چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید تا امیدهای صعود این تیم زنده شود.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱ تیم به میزبانی هیئت والیبال استان کردستان آغاز شده است نماینده قم در سومین به مصاف تیم والیبال چهارمحال و بختیاری رفت و در ‌‌نهایت در مسابقه‌ای سنگین و نفس گیر موفق شد در ست پنجم بهتر از حریف عمل کند و در ‌‌نهایت ۳ بر ۲ پیروز میدان شود.

تیم والیبال قم در شرایطی برابر چهارمحال و بختیاری برنده شد که در دیدار نخست خود برابر تیم استان مرکزی نیز ۳ بر یک مغلوب شد و سپس در دومین بازی هم ۳ بر صفر مقابل اصفهان شکست خورد.

تیم والیبال قم با وجود دشت کردن نخستین پیروزی اتفاق ناگوار دیگری را متحمل شد و میلاد رشیدی بازیکن موثر خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و باید بدون حضور وی برابر سمنان به میدان برود.

پیش از این دو بازیکن کلیدی نماینده قم به نام‌های مهدی فهیمی و سید مهدی ردودی در دیدار نخست برابر مرکزی مصدوم شدند و به خانه بازگشتند تا شرایط فنی تیم والیبال استان قم با مشکل روبرو شود.

والیبالیست‌های قمی در گروه دوم مسابقات منطقه ۲ والیبال نوجوانان کشور با تیم‌های اصفهان، سمنان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری همگروه هستند و در چهارمین مسابقه خود به مصاف تیم والیبال استان سمنان می‌روند.

در گروه نخست این مسابقات تیم‌های قزوین، خراسان رضوی، کردستان، البرز، همدان و زنجان با هم رقابت می‌کنند در شرایطی که دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کند.

ترکیب تیم والیبال نوجوانان قم را در این مسابقات علی زرندی، رضا گودرزی، محمد امین قربانی، حمیدرضا ضاد، محمد نادری راد، علی اصغر رمضانی، میلاد رشیدی، سیدمرتضی زمانی، محمدرضا قربانی اصل، مهدی فهیمی، سید مهدی ردودی و جواد محمدی تشکیل می‌دهند.

سید علیرضا منافی به عنوان سرمربی، سعید کاظمی به عنوان مربی و علی شطاری به عنوان سرپرست در کادر فنی نماینده والیبال قم حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzz0x.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما