شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 26136

خبرنگار مسلمان سمبل هنر متعهد است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: خبرنگاران مسلمان، جلوه ای از تلاقی هنر و تعهد هستند و در حرفه خود هنر متعهد و خدمت به جامعه را به منصه ظهور می رسانند.
خبرنگار مسلمان سمبل هنر متعهد است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمود علامه روشن با تبریک فرارسیدن روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه ابراز داشت: خبرنگاران دیده بیدار و زبان گویای افراد جامعه هستند و هوشیارانه به رصد اوضاع و احوال پیرامون خود می پردازند.
وی با بیان اینکه درصد زیادی از تغییرات و پویایی مسیر رشد جامعه بر اثر حس حقیقت جویی و مطالبه گری خبرنگاران متعهد و پرتلاش است، افزود: خبرنگاران هستند که با فکر خلاق و قلم رصین خود، مسیر پیشرفت را هموار ساخته و همچون افسران جنگ نرم در مقابل تهدیدات دشمن در این عرصه، اطلاع رسانی می کنند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم تاکید کرد: عرصه خبر و اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع، نشاندهنده نهایت هنرمندی یک خبرنگار مسلمان است و درجات اهمیت این هنر متعهد، در عرصه خدمت رسانی آگاهانه، دلسوزانه و موثر به آحاد جامعه و فرهنگ این مرز و بوم و نظام ولایی به اوج خود می رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-zni.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما