چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 2627

ایجاد طرح بزرگ کاروان نیکوکاری توسط جمعیت هلال احمر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاحیه طرح کاروان نیکوکاری با رویکرداجتماع محور تحت عنوان اردوهای جهادی محرم در روستای محروم با حضور مدیر عامل، مسئولین و معاونین جمعیت هلال احمر برگزار شد.
ایجاد طرح بزرگ کاروان نیکوکاری توسط جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم گفت: مشارکت در نیکوکاری با رویکرد توانمندسازی اقشار روستایی در برنامه اجرایی در جهت تاسیس کانونهای روستایی و همچنین تقویت سطوح مناسبات و همکاری ها با سازمان های فعال در امور بشر دوستانه از جمله برنامه های ما در این طرح می باشد.

وی گفت: در طرح جهاد محرم اعضای جونان داوطلب با اعزام به روستاهای مناطق محروم به بهبود سطح زندگی اقشار آسیب پذیر اقدام می نمایند.

وی رعایت شان و کرامت انسانی نیازمندان را از ویژگی طرح دانسته و افزود: ارائه خدمات متنوع متناسب با نیازهای متعدد مخاطبین و توجه به اولویت ها، همکاری جوانان بامسئولین روستاها در تداوم و استمرار این طرح، ارائه شیوه مناسب در خدمت رسانی، ترویج فرهنگ بشر دوستانه با مشارکت جوانان، غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهری و روستایی و در نهایت ایجاد زمینه رشد و توسعه در ابعاد مختلف بهداشتی، آموزشی، فرهنگی از دیگر اهداف ما در این طرح می باشد.

سائلی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان، طرح جهاد محرم از روز شنبه ۲۶ آذر ماه آغاز و تا۳۰ آذر به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت و کلاس های آموزشی همچون، کلاس های امداد وکمک های اولیه، مهارت های زندگی، بهداشت محیط، کاشت نهال، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اهدای کتاب برای آنان تدارک دیده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به مکان این طرح اذعان داشت: روستای خورآباد، اسلام آباد، حاجی آباد، قمرود و مبارک آباد روستاهایی هستند که کاروان جهاد محرم در آن جا مستقر می گردد.

سائلی در مورد بسته ها و اقلام توزیعی در روستاها اذعان داشت: طی هماهنگی های به عمل آمده ۵ تیم ۶ نفره ما را در این امر یاری می کنند و طبق پیش بینی صورت گرفته توزیع ۱۰۰۰ بسته بهداشتی که شامل باند، گاز، خمیر دندان، صابون و غیره می باشد را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.rarct1aqybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما