سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 26303

حرم حضرت معصومه(س) پیشرفت عمرانی مطلوبی دارد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از نمایندگان حقوقی رهبر معظم انقلاب در عربستان از گسترش فیزیکی و زیبا‌سازی‌های حرم حضرت معصومه(س) تقدیر کرد و گفت: در سال‌های اخیر این آستان مقدس پییشرفت بسیار مطلوبی داشته است.
حرم حضرت معصومه(س) پیشرفت عمرانی مطلوبی دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‏‌‏الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر ناصر ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم از گسترش فیزیکی و زیباسازی‌های حرم حضرت معصومه(س) تقدیر کرد و اظهار کرد: در سال‌های اخیر این آستان مقدس پیشرفت بسیار مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به گستره اقدامات فرهنگی و مذهبی حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: به نمایش گذاشتن فرهنگ دینی در این آستان مقدس به خوبی انجام شده است.

نماینده حقوقی رهبر معظم انقلاب در عربستان بیان کرد: تلاش‌های تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مکان و اطراف آن به خوبی مشهود است، زیرا محیط‌سازی این آستان مقدس به خوبی انجام شده و امیدواریم با گذشت زمان و افزایش خدمات شاهد برداشتن گام‌های موثری در راستای رفاه زائران حرم این بانوی کریمه باشیم.

وی مردم عربستان را مشتاق علم و دانش دانست و ادامه داد: در صورت امکان شرایطی ایجاد شود که زائران این بانوی بزرگوار که از فاصله‌های دوری آمده‌اند، بتوانند از موسسه‌ها و نهادهای علمی و فرهنگی که زیر نظر حرم حضرت معصومه(س)‌ درحال فعالیت هستند، بازدید کنند.

ناصر با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) حقی برگردن علمای شیعه دارد که باید آن را ادا کرد، گفت: گستره‌ کار فرهنگی بسیار وسیعی در حرم این بانوی کریمه وجود دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdss0x.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما