سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 26309

تخصیص 40 میلیارد تومان برای بهسازی 7 محور ورودی به قمf

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دولت برای بهبود هفت ورودی به قم 210 میلیارد تومان در نظر گرفته است که 40 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
تخصیص 40 میلیارد تومان برای بهسازی 7 محور ورودی به قمf
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی آزاد راه قم – تهران بیان کرد: طرح بازیافت آسفالت آزادراه که در این محور مواصلاتی درحال اجرایی شدن است کارایی مناسبی دارد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح نه تنها در سرعت کار مؤثر است بلکه قیمت اجرای طرح بهسازی آسفالت جاده را نیز کاهش می‌دهد به گونه‌ای به ازای هر یک ساعت، شعاع یک تا ۱.۵ کیلومتر در هر لاین پیشرفت کاری را شاهد هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه امیدواریم با اعتبارات مناسبی که تامین می‏‌‏شود کار با سرعت و کیفیت بیشتری پیش برود، گفت: اعتبارات مناسبی از سوی دولت برای بهبود محورهای ورودی استان قم در نظر گرفته شده است.

بنایی با اشاره به بودجه‌ای که از سوی معاون اول رئیس‌جمهور برای ورودی‌های قم در نظر گرفته شده است، بیان کرد: قم هفت ورودی دارد که از سوی دولت برای بهسازی هر ورودی مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغ در نظر گرفته شده برای بهبود ورودی‌های استان قم مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است که امیدواریم به‌زودی شاهد بهبود محورهای قم- کاشان، قم – نیزار، قم – جعفریه و ... باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: با توجه به اینکه در استان قم سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر وارد و خارج می‌شوند امنیت جاده‌ای در این استان از اهمیت بیشتری برخوردار است که باید بهبود این محورها قابل ‌رؤیت باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhte8.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما