پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 26381

شورای مشورتی احزاب در قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از نظرات و راهکارهای احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای مشورتی احزاب در استان شکل می‌گیرد.
شورای مشورتی احزاب در قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری صبح امروز در دیدار تعدادی از نمایندگان و مسئولین احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر با احزاب و تشکل‌ها از طیف‌های مختلف سیاسی اظهار کرد: ما به دنبال تعامل و همگرایی هر چه بیشتر در راستای کمک به پیشرفت و آبادانی قم هستیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم افزود: احزاب در دنیای معاصر و در جوامع مدنی نقش والایی داشته و لازم است با گسترش صحیح آگاهی‌های سیاسی مردم، در شکل‏دهی و تبیین مصالح دینی و ملی تأثیری سودمند بر جای گذاشته و ضامن امنیت ملی کشور باشند.

وی لزوم اتفاق نظر گروه‌ها و احزاب بر منافع و مصالح ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: احزاب باید متضمن وفاق و وحدت ملی باشند و از هر نوع اختلاف و تفرقه در اصول اجتناب کنند.

ذاکری بیان کرد: در راستای بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مسئولین احزاب در موضوعات راهبردی استان در نظر داریم شورای مشورتی احزاب را در استان شکل دهیم.

خاطر نشان می‌شود برگزاری نشست مستمر با مسئولین احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان برنامه ریزی شده و در طول سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvte8.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما