شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 26704

نفت مسجد سلیمان بازهم به صبا باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی فرنگی صبای قم در آخرین مسابقه از مرحله دوم مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ فصلی باشگاه‌های کشور نفت مسجد سلیمان را شکست داد.
نفت مسجد سلیمان بازهم به صبا باخت
به گزارش قم نیوز، بعد از کسب مقام سوم صبای قم در مرحله نخست رقابت‌های کشتی فرنگی فصلی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور این تیم در مرحله دوم با انگیزه تر به مصاف حریفان رفته و در جدال با رقبای خود در نهایت موفق به کسب چهار پیروزی و یک باخت شد.

دیدارهای مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فصلی باشگاه‌های کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه صبا نفرات بسیار خوبی در اختیار داشت به دنبال کسب نتایج بهتر در مقایسه با مرحله قبل بهتر و قوی‌تر ظاهر شد و از مکان سوم به رتبه دوم جدول مجموع امتیازات هر دو مرحله رسید.

گویا قرار گرفتن صبای قم در مکان سوم این رقابت‌ها تمام ظرفیت تیم صبا نبوده به همین خاطر صبای قم با هدف اینکه در مرحله دوم عملکرد بهتری داشته باشد با شناخت خوبی که از حریفان داشت چهار پیروزی با ارزش کسب کرد و نایب قهرمان شد.

بعد از اینکه مرحله نخست مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فصلی باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره قهرمان جهان و المپیک جهانبخت توفیق در سالن شهید بابایی قزوین به انجام رسید و رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها مشخص شد و صبا در مکان سوم قرار گرفت، دیدارهای مرحله دوم به میزبانی خانه شماره دو کشتی تهران به انجام رسید.

رقابت‌های مرحله نخست کشتی فرنگی با حضور ۵ تیم و به صورت دوره‌ای برگزار شد و در پایان تیم صبا با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست عنوان سوم را کسب کرد و جالب اینکه مهدی ابراهیمی در وزن ۸۵ کیلوگرم و بهنام مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از صبای قم بهترین‌های اوزان خود شدند.

اما در مرحله دوم تیم کشتی فرنگی صبای قم ابتدا موفق به شکست تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور تهران شد، سپس توانست تیم کشتی فرنگی هفتم تیر تهران را شکست بدهد اما در مسابقه سوم به رقیب سرسختی از اندیمشک برخورد کرد و نخستین باخت خود را پذیرفت.

با این حال کشتی‌گیران صبای قم در دیدارهای بعدی ابتدا با انگیزه‌تر از قبل موفق به شکست تیم شورای شهر کرج شدند و در آخرین دیدار حریف تیم کشتی فرنگی نفت مسجد سلیمان بودند که این تیم را نیز همانند تیم فوتبال صبا که هفته پیش به پیروزی رسیده بود این بار در یک رقابت کشتی شکست دادند.

مسابقات مرحله سوم از نخستین دوره کشتی فرنگی جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشور در فصل پائیز برگزار می‌شود و مرحله چهارم نیز در فصل زمان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5yar.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما