دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 26810

واگذاری 4 هزار مسکن مهر در قم با حضور وزیر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: امروز 4 هزار واحد مسکن مهر با حضور وزیر کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
واگذاری 4 هزار مسکن مهر در قم با حضور وزیر کشور
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۱۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی واگذاری ۴ هزار مسکن مهر را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت ذکر کرد که امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولان استان قم افتتاح می‌شود.

بهشتی گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی درگیر آن بوده تامین مسکن شهروندان در قالب مسکن مهر است که پیش بینی شده در استان قم ۴۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: ۳۰ هزار مسکن مهر تاکنون افتتاح شده، ۴ هزار واحد امروز افتتاح می‌شود، ۴ هزار واحد تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و ۲ هزار واحد باقی مانده در سه ماهه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

۱۲ پروژه در سکونتگاه‌های غیررسمی

بهشتی افتتاح ۱۲ پروژه در بخش سکونتگاه‌های غیررسمی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت ذکر کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل کلانتری، زمین‌های ورزشی، مدارس و... در مناطق کم برخوردار از نظر طرح‌های زیربنایی است، روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: در این هفته همچنین چندین طرح مربوط به بهسازی و نگهداری راه‌ها که در یکسال فعالیت دولت تدبیر و امید انجام شده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgz79x.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما