دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 26820

برگزاری نمایشگاه تخصصی زنان کارآفرین در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: نمایشگاه تخصصی بانوان کارآفرین از عصر روز شنبه در مجتمع امام خمینی آغاز به کار کرده است و تا 6 شهریورماه دایر خواهد بود.
برگزاری نمایشگاه تخصصی زنان کارآفرین در قم
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امسال هفته دولت با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تقارن پیدا کرده که این امر مبارک و خجسته‌ای است.

وی به برگزاری اردوی تفریحی یک روزه در بوستان نرگس اشاره کرد و تصریح کرد: این اردو در روز پنجشنبه در آستانه هفته دولت و با حضور اعضا کانون‌های اوقات فراغت بانوان استان قم انجام شد که مورد استقبال بانوان نیز قرار گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم اضافه کرد: سخنرانی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی و تقدیر از فعالان و برترین‌های فرهنگی طرح اوقات فراغت پایگاه‌های بانوان بخش‌های دیگر این اردوی تفریحی بوده است.

وی به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: بانوان کارمند در روز یکشنبه همراه با استاندار قم و دیگر مسئولان استان در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و با غبار روبی قبور شهدا با آرمان‌های پاک این گلگون کفنان تجدید میثاق کردند.

ظهیری از حضور بانوان استانداری قم در مراسم خطبه خوانی روز میلاد حضرت معصومه (س) در حرم مطهر خبر داد و بیان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت و مراکز مقاومت بسیج بانوان در سطح استان قم جشن‌های بسیاری به مناسبت گرامیداشت این روز مبارک برپا خواهند کرد.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی بانوان کارآفرین از عصر روز شنبه در مجتمع امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا پنجشنبه ششم شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ برای بازدید و استفاده خانواده‌ها دایر خواهد بود.

ظهیری به ارائه محصولات فرهنگی، اقتصادی، حجاب و عفاف در نمایشگاه مذکور اشاره کرد و یادآور شد: تولید‌های بانوان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نمایشگاه تخصصی زنان کارآفرین عرضه شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی بانوان کارآفرین با محوریت خانواده برگزار شده و غرفه مشاوره نیز برای برطرف سازی مشکلات خانواده به خصوص بانوان در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و اساتید برجسته فعالیت دارد.

وی از همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر و بهزیستی در راستای برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد و ادامه داد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم هماهنگی میان این سازمان‌ها و همچنین بسترسازی نمایشگاه تخصصی بانوان کارآفرین را برعهده داشته است.

ظهیری با اشاره به اینکه دو روز از فعالیت این نمایشگاه گذشته است، متذکر شد:‌ در این دو روز خانواده‌ها استقبال بسیار پرشوری از این نمایشگاه داشته‌اند.

وی برگزاری نمایشگاه‌ با محوریت حجاب و عفاف و ارائه محصولات فرهنگی در بوستان‌های تفریحی را از دیگر اقدامات دفتر امور زنان و بانوان استانداری قم در هفته دولت و دهه کرامت برشمرد و عنوان کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن بزرگی در استانداری برگزار خواهد شد که در این مراسم کلیپ جدیدی که بیان‌گر جایگاه حرم حضرت معصومه (س) و شهر قم است، رونمایی خواهد شد.

ظهیری با اشاره به حضور در برنامه خبری رادیو معارف و برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز نور قم اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات امور بانوان و خانواده استانداری قم در رسانه‌های سمعی و بصری انعکاس مناسبی داشته است که امیدواریم با این اقدام شاهد حضور موثر خانواده‌ها و بانوان در برنامه‌های ذکر شده باشیم.

وی با بیان برخی از فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت بانوان و مراکز مقاومت بسیج بانوان ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب جامعه تاکید‌ات بسیاری داشته‌اند و در این راستا مسئولان دفاتر بانوان ادارات قم نیز اقدامات مطلوبی انجام داده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به تهاجمات دشمن در جنگ نرم تاکید کرد: بانوان برای مقابله با تهاجمات دشمن باید ایمان و تقوای خود را تقویت کنند و با حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی این امر تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchv6ni.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما