دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 26914
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دانشگاه‌هایمان را از معارف امام رضا (ع) سیراب کنیم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: معارف امام رضا (ع) باید به دانشگاه‌های ما راه پیدا کند و در زمینه امام رضا‌شناسی گامی جدی برداریم.
دانشگاه‌هایمان را از معارف امام رضا (ع) سیراب کنیم
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: تولد امام رضا (ع) برای همه ما یک نوید و روز بزرگی است و عید دوم است چون با برکت است، همه برکات ما از وجود نورانی حرم مبارک این امام رئوف است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: محبت اهل بیت (ع) هرچه بیشتر باشد زمینه را برای سعادت انسان بهتر فراهم می‌کند، خواسته‌ای که امام رضا (ع) از ما دارد این است که از ائمه (ع) تبعیت و فرمانبرداری داشته باشیم.

حاجی صادقی بیان کرد: معارف امام رضا (ع) باید به دانشگاه‌های ما راه پیدا کند و در زمینه امام رضا‌شناسی گامی جدی برداریم آستان قدس رضوی در این زمینه می‌تواند کمک شایانی کند و امام رضا (ع) را به نسل جوان ما به خوبی معرفی کند.

وی با اشاره به ابعاد سیاسی زندگی امام رضا (ع) عنوان کرد: امام رضا (ع) برای تعالی دین کاری کرد که دشمنان ایشان و اهل بیت (ع) خلع سلاح شدند و حضرت رضا (ع) اسلام و تشیع را به خوبی گسترش دادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: نباید تعابیری چون صلح امام حسن (ع) و پذیرش ولی عهدی امام رضا (ع) را به نرمش قهرمانانه و زمان حال نسبت بدهیم چون الان دوران امام حسن (ع) نیست و دوران حاکمیت ولایت است و زمانی است که ولایت خداوند حاکم است.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: الان نظام ما به طور کامل در برابر استکبار ایستاده است که ما باید مقداری امام‌شناسی خود را بهتر کنیم تا بتوانیم به خوبی از ابعاد زندگانی ائمه (ع) آگاه باشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcba9b5.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما