سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 27036
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

220 هزار دانش‌آموز قمی سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: فردا صبح زنگ بازگشایی مدارس به صدا در می‌آید و ۲۲۰ هزار داش آموز قمی شروع سال تحصیلی را جشن می‌گیرند.
220 هزار دانش‌آموز قمی سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس اظهار کرد: آموزش و پرورش با آمادگی کامل به استقبال اول مهر آغاز سال تحصیلی مدارس می‌رود.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: فردا ساعت ۷:۳۰ صبح زنگ بازگشایی مدارس به صدا در می‌آید و ۲۲۰ هزار داش آموزبه مدرسه خواهند رفت و شروع علم و دانش را جشن می‌گیرد.

دژاکام با اشاره به تعداد مدارس قم بیان کرد: تعداد مدارس ما ۱۳۰۱ عدد بود که با توجه به احداث و تکمیل ۱۰ مدرسه جدید این تعداد به ۱۳۱۱ عدد رسید که با تجهیزات کامل تجهیز شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات سامان دهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش عنوان کرد: این مشکل تا حدودی رفع شده است مخصوصا برای دوره ابتدایی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است و ما با آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رویم.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به هدف خود از این دیدار گفت: هدف ما از دیدار باآیت الله حسینی بوشهری استفاده از رهنمود‌ها و کمک‌های شما حوزویان در زمینه ارتقای جایگاه آموزش و پرورش است.

دژاکام خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با عنایت حضرت معصومه (س) که همه ما ریزه خوار ایشان هستیم بتوانیم خدمت خوبی به مجاوران و ساکنان این شهر عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdch-vni.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما