سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 27040
آیت الله علوی گرگانی:

پیروی از رهبری دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با تاکید براینکه کسب پیروزی انقلاب اسلامی به سختی محقق شد از همین رو مردم هرگز آن را تسلیم دشمن نمی‌کنند، گفت: رهبری مقتدر و دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
پیروی از رهبری دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران ناجا و جمعی از مدیران و معاونان مرزبانی با بیان اینکه خداوند بر آموزش تاکید دارد، اظهار کرد: استعدادها در میدان عمل و تحصیل متفاوت است خداوند برای تبیین دستوراتش شماری از بندگانش را برای سایر بندگان فرستاد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه خداوند شمار زیادی از پیامبران و امام معصوم را برای آموزش احکام الهی فرستاد، افزود: بندگان پس از آموختن احکام الهی مورد آزمون قرار می گیرند که مال ، فرزند و مقام از جمله این آزمایش های الهی است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها در تربیت و پرورش فرزند تصریح کرد: عدم تربیت صحیح فرزندان قهر خدا را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برای حفظ نعمت آزادی و امنیت که اکنون در ایران اسلامی وجود دارد تلاش های زیادی صورت گرفته، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مرهون رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری است که در برابر دشمنان اسلام کوتاه نیامدند و این انقلاب را با اتحاد مردم راه انداختند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید براینکه کسب پیروزی انقلاب اسلامی به سختی محقق شد از همین رو مردم هرگز آن را تسلیم دشمن نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: رهبری مقتدر و دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق، روزهای سختی را رقم زد، خاطرنشان کرد: امروزه به پاس تلاش هایی که برای حفظ و ماندگاری نظام انجام شده باید قدر این آزادی، صلح و امنیت را بدانیم.

استاد حوزه علمیه بر تقوای الهی تاکید کرد و افزود: خداوند بیش از ۸۰ آیه در قرآن مجید بر رعایت تقوای الهی تاکید کرده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccxxqi.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما