يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 27235
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

حضور حضرت علی اصغر (ع) در واقعه عاشورا اوج شجاعت امام حسین (ع) بود

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: حضور حضرت علی اصغر (ع) در واقعه عاشورا نشانه اوج از خودگذشتکی و شجاعت امام حسین (ع) بود که در تاریخ ثبت شد.
حضور حضرت علی اصغر (ع) در واقعه عاشورا اوج شجاعت امام حسین (ع) بود
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن غرویان، با اشاره به حضوراصحاب امام حسین (ع) در واقعه عاشورا اظهار کرد: در واقعه عاشورا هر یک از اهل بیت (ع) سیدالشهدا (ع) نقش خاص و ویژه را به یادگار گذاشتند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به نقش حضرت علی اصغر (ع) در تبیین واقعه عاشورا افزود: حضرت علی اصغر (ع) با اینکه طفل شیرخواره و ۶ ماه بودند اما نام ایشان در واقعه عاشورا ماندگار شد.

آیت الله غرویان عنوان کرد: حضور حضرت علی اصغر (ع) در واقعه عاشورا نشانه اوج و از خودگذشتکی و شجاعت امام حسین (ع) بود که در تاریخ ثبت شد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به از خودگذشتگی سید الشهدا (ع) از همه زندگی و خاندان خود برای ماندگاری دین خدا بیان کرد: امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزش‌های دینی و انسانی حاضر شد از عزیز‌ترین و خردسال‌ترین فرزند خود بگذرد تا ارزش‌های دینی و الهی پابرجا بماند.

وی با تصریح براینکه سیره امام حسین (ع) الگو همه شیعیان است خاطر نشان کرد: از خودگذشتکی امام حسین (ع) برای ماندگاری دین خداوند نماد ایثار و از خودگذشتی در راه خداوند بود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciwrar.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما