دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 27263
آیت‌الله نوری همدانی:

وحدت علمای عراق سبب شکست داعش و جریانات تکفیری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله نوری همدانی وحدت میان علما و مردم عراق را مورد توجه قرار داد و گفت: علمای عراق باید با هم اتحاد داشته باشند چرا که اختلاف سبب ضعف می‌شود.
وحدت علمای عراق سبب شکست داعش و جریانات تکفیری می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام قیس خزعلی دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق (ع)، با اشاره به اینکه مسئله عراق مسئله جهان اسلام است، اظهار کرد: در دین اسلام مرزهای جغرافیایی مطرح نیست بلکه در اسلام مرزهای دینی و عقیدتی مدنظر است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه در راه مبارزه با دشمنان دین و خدا علما با تاسی به پیامبران الهی باید در صف مقدم باشند، افزود: مبارزه با دشمنان اسلام مهم‌ترین و نخستین وظیفه علما و طلاب است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با تاکید بر اتحاد جامعه اسلامی عنوان کرد: حفظ و تقویت اتحاد وظیفه مهمی است که بر عهده علمای مسلمان است از همین رو باید از تفرقه و دسته دسته شدن بپرهیزیم چرا که اتحاد از دستورات موکد اسلام است.

وی وحدت میان علما و مردم عراق را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امروز باید همه مسلمانان در برابر صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها، سلفی‌ها و داعشی‌ها با حفظ اتحاد به مقابله بپردازند از همین رو پاسداری از مرزهایی که مورد هجوم دشمنان است از وظایف مهم علما است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه قلم علما از خون شهدا بر‌تر است، خاطرنشان کرد: علمای عراق باید با هم اتحاد داشته باشند چرا که اختلاف سبب ضعف می‌شود، اتحاد هدف عزت و اقتدار است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه همه باید با یکدیگر متحد باشیم تا پیشرفت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت ایران اتحاد داخلی است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjt8e8.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما