چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 27804
آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار مجمع اصولگرایان استان قم:

وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت یک ضرورت است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید بر وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات رهبری قدم برداریم.
وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت یک ضرورت است
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار اعضای مجمع اصولگرایان استان قم با بیان اینکه تصمیمات عمومی تشکل‌های سیاسی باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: همه باید تلاش کنیم مجموعه‌های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و امروز وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت یک ضرورت است.
 
وی با اشاره به اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای حفظ نظام خاطرنشان کرد: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.
 
این مرجع تقلید اصل و اساس تشکل‌های سیاسی را پشتیبانی از ولایت فقیه برشمرد و این امر را جامع کل خیرات در دنیا و آخرت ذکر کرد.
 
وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اضافه کرد: یکی از وظایف ما احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت است و این علوم را باید به مردم تعلیم داد و در جلسات خود از ذکر احادیث اهل بیت (ع) غافل نشویم.
 
استاد برجسته حوزه بیان کرد: مردم اگر شیرینی کلام اهل بیت (ع) را درک کنند به دنبال شما خواهند آمد و در واقع باید آن را در کلام و رفتار شما لمس کنند و ببینند شما در این مسیر حرکت می‌کنید.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه تصریح کرد: در رفتارهای سیاسی خیلی باید مراقبت کرد به‌ویژه در ارتباط با مجموعه‌های دیگر باید از تخریب دوری کرده و همه را زیر سایه ولایت دعوت کنیم.
 
این مرجع تقلید تاکید کرد: در مسائل سیاسی باید در مقابل مشکلات و سختی‌ها صابر باشید و آبروی مردم را حفظ کنید و هر کاری را با علم و کمال پیش ببرید.
 
وی بیان کرد: موکدا به مسئولان گفته‌ام با آبروی دیگران بازی نکرده و عیب دیگران را بازگو نکنید؛ فقط به دنبال مسائل و برنامه‌های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران جدا خودداری کنید و به نقاط مثبت خود بپردازید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcayanu.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما