جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 27828
12 دی ماه امسال

نشست گذری بر ادبیات معاصر در قم برگزار می‌شود

نشست گذری بر ادبیات معاصر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به نشست گذری بر ادبیات معاصر اظهار کرد: این نشست به منظور دانش‌افزایی معلمان زبان و ادبیات فارسی در دستور کار قرار گرفته و هم‌اندیشی، دانش‌افزایی و ارتقاء دانش و مهارت‌های شغلی دبیران در آن در نظر گرفته می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: معلمان ادبیات فارسی در این نشست پیرامون ادبیات معاصر به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و در هر جلسه یک غزل از حافظ از منظر آهنگ عروضی بررسی می‌شود.
 
دبیر انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان قم با بیان اینکه بخش اول این نشست در مورد عرفان و تصوف در ادبیات فارسی بود، گفت: نشست کنونی در زمینه گذری بر ادبیات معاصر است و به مباحثی در زمینه اینکه ادبیات معاصر از چه زمانی آغاز شده و از چه زمانی به بعد را ادبیات معاصر تلقی می‌کنند، در آن مطرح می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: شاعران و پیشگامان ادبیات معاصر، بررسی اشعار آنها و بزرگانی که در ادبیات معاصر ظهور پیدا کردند، در این نشست مطرح می‌شود.
 
ابراهیم‌زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه در کتاب‌های درسی بخش‌هایی به ادبیات معاصر شاعران تعلق دارد، بنابراین معلمان با بهره‌مندی از این مباحث می‌توانند در کلاس‌های درسی به ارائه آنها بپردازند.
 
نشست گذری بر ادبیات معاصر 12 دی ماه سال جاری با حضور معلمان ادبیات فارسی از ساعت 15 تا 17 در خیابان آذر، کوچه 90، ساختمان انجمن‌های علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg779x.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما