يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 2789
آیت‌الله جوادی ‌آملی در دیدار با اسرای فلسطینی:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی می‌توانند در مقابل دشمنان پیروز شوند.
وحدت رمز پیروزی مسلمانان است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی ‌آملی بعد از ظهر امروز در دیدار با وزیر اسرای فلسطین و گروهی از اسرای آزاد شده از زندان‌های رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه خداوند در همه حال انسان‌ها را امتحان می‌کند، اظهار داشت: خداوند گاهی با دادن نعمت و گاهی با سختی انسان‌ها را امتحان می‌کند.

وی با بیان اینکه هرکس به نوعی از سوی خداوند امتحان می‌شود، تصریح کرد: شما نباید از اینکه به زندان افتادید ناراحت باشید و بلکه آن را امتحانی از سوی خداوند بدانید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه جهاد نزد خداوند از اجر و ثواب بسیار زیادی برخوردار است، بیان کرد: خداوند در قرآن آیات بسیاری با مضامین مقابله و ایستادگی در برابر کفار و ظالمین و همچنین آیات بسیاری در ارتباط با اجر و ثواب جهاد در راه خدا آورده است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس جنایات بسیاری انجام داده است، خاطرنشان کرد: راه مقابله بر کفار و ظالمین وحدت است و مسلمانان با اتحاد و همدلی می‌توانند بر ظالمین و دشمنان اسلام غلبه کنند.

وزیر اسرای فلسطین نیز در ابتدای این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) علم حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در جهان برافراشت، تصریح کرد: ما از فلسطین آمدیم تا بگوییم ما نیز بر عهد خویش وفادار خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه اسرائیل رژیمی است که جنایات بسیار زیادی بر علیه بشریت و به ویژه مردم مظلوم فلسطین انجام داده است، اظهار داشت: زندانی کردن مردان و زنان فلسطینی و تخریب خانه‌های آنها و کشتاری که در فلسطین انجام داده است یکی از جنایاتی است که این رژیم منحوس علیه بشریت و مسلمانان انجام می‌دهد.

عطاءالله ابوصبح ادامه داد: ما به یاری خداوند اعتقاد داریم و با توکل بر خداوند با رژیم منحوس و اشغالگر قدس مبارزه خواهیم کرد تا تمام سرزمین فلسطین را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه تمام دنیا به اسرائیل کمک کردند تا در جنگ ۲۲ روزه مقاومت مردم فلسطین را بشکند، تصریح کرد: ما باتکیه بر نیروی معنوی و ایمان توانستیم نه تنها اسرائیل را شکست دهیم بلکه به تمام دشمنان اسلام و فلسطین فهماندیم که ملت مظلوم فلسطین از حق خود نخواهند گذشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.6nit23nqwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما