سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 27927
استاندار قم:

مسیر حضور شرکت های خصوصی در پروژه های عمرانی هموار شود

قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم خواستار همورا شدن مسیر حضور شرکت های خصوصی در پروژه های عمرانی این استان شد.
مسیر حضور شرکت های خصوصی در پروژه های عمرانی هموار شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'محمدصادق صالحی منش\' در جلسه بررسی پروژه های عمرانی بخش حمل ونقل استان که با حضور مسوولان و بخش خصوصی برگزار شد، با اشاره به وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دفاتر مراجع و حوزه های علمیه در قم، افزود: کار برای قم پر برکت است و دعای خیر زائران و مجاوران را برای کسانی که در این شهر فعالیت می کنند به همراه دارد.
 
وی هموار کردن مسیرحضور شرکت های خصوصی در اجرای پروژه های استان را از اهم برنامه های مسوولان استانی ذکر کرد و گفت: این شرکت ها می توانند بصورت پیمانکاری و یا سرمایه گذاری در اجرای پروژه های عمرانی مشارکت داشته باشند.
 
صالحی منش با اشاره به موقعیت محوری استان قم در مرکز کشور و بارترافیکی بالایی که در این منطقه وجود دارد، اضافه کرد: احداث آزادراه های قم -آوه، قم- سلفچگان و کمربندی قم از طرح های ضروری در روان سازی ترافیک مرکز کشور است.
 
مدیرعامل یکی از شرکت های خصوصی طرح های عمرانی نیز در این جلسه هماهنگی بین دستگاه های استان را در اجرای پروژه های اجرا شده در استان قم توسط این شرکت، بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: توجیه طرح های عمرانی و آزادراه های مورد نظر استان قم که مورد تایید وزارت راه و شهر سازی نیز می باشد، کاملا منطقی است و این شرکت آمادگی انعقاد تفاهم نامه در زمینه اجرای این پروژه ها را در قالب طرح های سرمایه گذاری و پیمانکاری دارد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcguy9x.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما