سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 27936
احمدی‌مقدم:

"پرونده اسید پاشی در حال پیگیری است"

ضارب پرسنل نیروی انتظامی در گلپایگان تحت تعقیب است
قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این‌که پرونده اسیدپاشی همچنان مورد پیگیری ناجا قرار دارد، گفت: یکی از ضاربان پرسنل ناجا در گلپایگان کشته شده و دیگری نیز شناسایی و تحت تعقیب است.
"پرونده اسید پاشی در حال پیگیری است"
به گزارش قم نیوز ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرت برای فرماندهان ناجا اظهار داشت: برگزاری دوره‌های بصیرت برای تقویت معرفت و بصیرت و شکل گیری پایه‌های دینی در بین مسئولان نیروی انتظامی از سال 85 در قم آغاز شد و به تدریج این دوره‌های گسترش یافت.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی مرکز بصیرت عمار در قم افزود: همه مسئولان نیروی انتظامی تا رده روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سالانه در دوره‌های این مرکز شرکت کرده و در سال‌های آتی برای دیگر پرسنل نیروی انتظامی در استان‌ها نیز این دوره‌ها پیش بینی شده است.
 
احمدی مقدم بیان کرد: مدت زمان برگزاری هر دوره یک تا دو هفته است و در طول سال نیز هر دو هفته در یک جلسه دروس پیگیری می‌شود و برگزاری این دوره‌ها تاثیرات بسیاری در نیروی انتظامی که مجری احکام دینی است بر جای گذاشته است.
 
وی با تاکید بر لزوم یادگیری احکام دینی برای پرسنل ناجا تصریح کرد: پرسنل ناجا باید به مسائل شرعی و دینی و حقوق مردم آگاهی کامل داشته باشند و در مواجهه با تهدیدات جدید که در شرایط کنونی بسیار نرم و خزنده است باید افراد بصیری داشته باشیم که به موقع تهدیدات را تشخیص داده از جامعه در برابر تهدیدات محافظت کنند.
 
احمدی مقدم درباره سرقت گلپایگان خاطرنشان کرد: ضاربان و قاتلان شناسایی شده‌اند و یکی از آن‌ها نیز کشته شد و در حال تعقیب هستیم که ان‌شاء‌الله بتوانیم آن‌ها را دستگیر کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره پرونده اسید پاشی اظهار داشت: این پرونده در حال پیگیری است و نتایج آن پس از پیگیری لازم، اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg3y9x.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما