چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 27956
سرپرست مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

بیش از ۶۵ هزار طلبه خواهر در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ۴۶۷ واحد آموزشی خواهران در ۲۷ استان در کشور داریم، که به طور مستقل در سطوح ۱ تا ۴ اداره می‌شود که بالغ بر ۶۵ هزار نفر در حال تحصیل هستند.
بیش از ۶۵ هزار طلبه خواهر در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند
به گزارش قمن یوز ، حجت الاسلام محمودرضاجمشیدی صبح امروز حوزه‌های علم بستر علم آموزی بودند، اظهار داشت: عرصه تعاملی در کشور مهره گم شده‌ای است بدون پیوست فرهنگی برخی طرح‌ها اجرا می‌شود که در آینده پیامدهای خود را نشان می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه تعامل جدای از ساحت فکری و نظریه پردازی است، عنوان کرد: تعامل حوزه‌ها با دولت و مسئولان نیز از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نظام جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه همسو هستند.
 
حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به اینکه نظام در هدف با حوزه‌های علمیه مشترک است، افزود: مدیریت و کارشناسی نیز از عرصه‌هایی است که باید در تعامل کارشناسان دلسوز برای تدوین پیوست فرهنگی برای همه مدیران هستیم.
 
سرپرست مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، روحانیت می‌تواند مشاوری امین در تمام عرصه‌ها باشد، اظهار داشت: تبلیغ عرصه قالب تعامل حوزه و دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با انتقاد از اینکه رسانه ملی هنوز تعامل موثری با حوزه‌های علمیه در عرصه تبلیغ نداشته است، گفت: 467 واحد آموزشی خواهران در 27 استان در کشور داریم، که به طور مستقل در سطوح 1 تا 4 اداره می‌شود که بالغ بر 65 هزار نفر در حال تحصیل هستند.
 
حجت الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: طلاب خواهر ظرفیت و پدیده مبارکی است که در حال حاضر 4 هزار طلبه فعال خواهر در عرصه فضای مجازی هستند.
 
وی با بیان اینکه شبکه مبلغان خواهر باید شناخته شود عنوان کرد: سال گذشته 6 هزار مبلغ خواهر در ایام تبلیغی به سراسر کشور اعزام شدند همچنین 6 هزار مربی تربیت شده قرآنی در حوزه‌های علمیه حضور دارند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما