دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 2805
رئیس موسسه تمدن اسلامی لبنان:

ترکیه با عذرخواهی هم در برابر صهیونیسم کوتاه می‌آید

قم نيوز : قم نیوز:رئیس موسسه تمدن اسلامی لبنان گفت: فرق دیدگاه ایرانی و ترکی در مسئله فلسطین این است که اردوغان گفته اسرائیل چرا برای کشتار کاروان غزه عذرخواهی نمی‌کند و این یعنی با عذرخواهی ترکیه کوتاه خواهد آمد، در حالی که ایران خواهان نابودی اسرائیل است.
ترکیه با عذرخواهی هم در برابر صهیونیسم کوتاه می‌آید
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام نجف علی میرزایی یکشنبه شب در همایش فرزندان مقاومت که در تالار همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی‌هایی که ما امروز در مصر و دیگر کشورهای عربی شاهدیم از لبنان و فلسطین آغاز شده، اظهار داشت: دشمن شب و روز در تلاش است تا با ایجاد تفرقه امت اسلامی متلاشی و نابود کند.

وی با بیان اینکه فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، تصریح کرد: جهان عرب و مسلمانان نباید فلسطین را یک مسئله کوچک بشمارند، چون این تنها چیزی است که دشمن می‌خواهد تا به نقشه شوم خود دست یابد.

رئیس موسسه تمدن اسلامی لبنان با بیان اینکه احزاب اسلامی که مسئله فلسطین را یک مسئله کوچک می‌شمارند به‌زودی ماهیتشان بر ملا و محو خواهند شد، یادآور شد: ما به هیچ وجه در برابر مسئله فلسطین کوتاه نخواهیم آمد و از حق ملت مظلوم فلسطین نخواهیم گذشت.

وی با اشاره به خیزش‌های اسلامی که در کشورهای عربی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ما نباید به این خیزش‌ها بهار عربی بگوییم، بلکه پیروزی‌هایی که امت اسلامی در لبنان و فلسطین به‌دست آوردند به ملت‌های عرب فهماند که با دست خالی هم می‌توانند در مقابل حکام زورگویشان بایستند.

میرزایی ادامه داد: امروز دشمن سناریوی جدیدی علیه مسلمانان به‌راه انداخته است و قصد دارد تا با تفرقه افکنی مانع از خیزش اسلامی شود و این وظیفه ماست که با آگاهی بخشی به مردم این توطئه‌ها را خنثی سازیم.

وی گفت: امروز فرق دیدگاه ایرانی و ترکی در برابر مسئله فلسطین این است که اردوغان گفته است اسرائیل چرا در برابر کشتار کاروان غزه عذرخواهی نمی‌کند و این یعنی با عذرخواهی ترکیه کوتاه خواهد آمد، ولی امام خمینی(ره) می‌گوید اسرائیل یک غده سرطانی است و باید نابود شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.z9xrak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما