شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 28399
استاندار قم:

دولت به پروژه‌های قم نگاه ویژه داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: امروز قم تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است و این انتظار است که دولت به پروژه‌های قم نگاهی ویژه‌ داشته باشد.
دولت به پروژه‌های قم نگاه ویژه داشته باشد
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های شهری قم که در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، با تبریک تقارن ورود حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور خندان‌دل رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در قم ابراز کرد: امروز قم تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است و این را مدیون مدیران شهرداری و شورای شهر هستیم.
 
وی اضافه کرد: در این زمینه با توجه به اینکه استان قم در یک موقعیت ممتازی قرار دارد هر ساله از 20 میلیون زائر پذیرایی می‌کند و نیازمندی به دولت در این شهر بیشتر از جاهای دیگر است.
 
استاندار قم با بیان اینکه تا کنون از رهنمودهای مسئولان کشوری در ارتباط با مدیریت شهری قم استفاده مناسبی انجام شده است، گفت: تقاضا دارم، همانطور که دولت در ارتباط با قم عمل کرده است، نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های این شهر داشته باشد.
 
وی از رهبر انقلاب اسلامی که نگاه ویژه‌ای به قم دارند ‌تقدیر کرد و افزود: از توجه دولت تدبیر و امید به استان قم نیز باید تقدیر کنیم، زیرا مسئولان این دولت نیز تا کنون همیاری مناسبی داشته‌اند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaoenu.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما