چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 28502

آیت‌الله علوی‌گرگانی: توهین به مقدسات اسلام عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان است

"اقدام نشریه فرانسوی با هدف ایجاد تنش در جهان اسلام است"
قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان توهین به مقدسات اسلام را عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان به نام دموکراسی و آزادی به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: توهین به مقدسات اسلام عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان است
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیون بسیجی کشور با اشاره به نقش طلاب و روحانیون بسیجی در دفاع و صیانت از آرمان‌های اسلام اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید نسبت به فعالیت‌های سوء دشمنان آگاه و هوشیار باشند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه روحانیت در جامعه و میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، عنوان کرد: آمریکا و انگلیس و ایادی آنها از نفوذ روحانیت میان مردم هراس دارند، از همین رو از تمام توان خود برای نفوذ به جامعه روحانیت و تخریب آن استفاده می‌کنند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این اقدام نخستین بار نبوده و قطعاً آخرین بار هم نیست.
 
مرجع تقلید شیعیان اقدام نشریه فرانسوی را تلاش برای ایجاد تنش در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: طلاب حافظان دین و علم هستند و از همین رو نباید نسبت به رخداد‌ها و حوادثی که در جهان رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشند، از همین رو رسالت آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات دشمنان از دیگر وظایف طلاب و روحانیون است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه توهین به مقدسات اسلام را عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: دشمنان به نام دموکراسی و آزادی به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.
 
وی  با تأکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که مسلمانان هیچ‌گاه در برابر این گونه رفتار‌ها ساکت نمی‌مانند، اظهار داشت: روحانیت باید در تمام شرایط و سختی‌ها جسارت داشته باشند و از عقاید و آرمان‌ها و اهداف اسلام دفاع کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgxn9x.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما