سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 2852
نویسی:

به دنبال رشد و توسعه علمی اسکواش در قم هستیم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: با برگزاری دوره‌های داوری، مربیگری و استعدادیابی به دنبال رشد و توسعه علمی اسکواش در قم هستیم.
به دنبال رشد و توسعه علمی اسکواش در قم هستیم
به گزارش قم نیوز، محمد نویسی امروز اظهار کرد: این مهم از زمان آغاز فعالیت رسمی هیئت جدید اسکواش استان قم از سال قبل در اولویت مهم‌ترین برنامه‌های هیئت قرار گرفته است و با جدیت نیز در صدد اجرا و تحقق آن هستیم.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای داوری و مربیگری اسکواش در قم اشاره و بیان کرد: در همین راستا اخیرا یک دوره کلاس مربیگری سطح سه اسکواش در قم با تدریس مدرس رسمی فدراسیون اسکواش برگزار شد.

دبیر هیئت اسکواش استان قم خاطرنشان کرد: دوره مربیگری اسکواش قم در سطح درجه سه با حضور ۲۲ نفر از مربیان جوان، علاقه‌مند و آینده‌دار اسکواش استان قم و در سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون‌های عملی و تئوری به عمل آمد، از برگزاری کلاس مربیگری اسکواش در بخش بانوان قم نیز خبر داد و عنوان کرد: کلاس استعدادیابی مربیگری اسکواش بانوان قم نیز در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم با حضور مدرس فدراسیون و یکی از ملی پوشان اسکواش برگزار شد و با تجربیات ارزشمندی که برای مربیان قم داشت از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی انجام شد و به پایان رسید.

نویسی بیان کرد: این دوره از کلاس استعدادیابی مربیگری بانوان اسکواش با حضور بیش از ۲۰ نفر از مربیان مستعد و سازنده آینده اسکواش استان قم و با حضور مدرس رسمی فدراسیون اسکواش به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی هفتم تیر قم برگزار شد.

وی همچنین در ادامه به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در قم اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دوره توجیهی ویژه مربیان بخش آقایان از فروردین ماه امسال آغاز شده بود به صورت منظم برگزار شد و مورد استقبال مربیان علاقه‌مند به این رشته واقع شد.

دبیر هیئت اسکواش استان قم در ادامه به دیگر برنامه‌های مهم هیئت اسکواش بعد از راه‌اندازی سالن بین‌المللی این رشته اشاره و اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم هیئت اسکواش استان قم این است که اقدام به برگزاری مسابقات استانی کند تا رقابت بین ورزشکاران این رشته بیشتر شده و سطح آمادگی آنان برای حضور در مسابقات کشوری افزایش یابد.

وی تصریح کرد: برای اسکواش‌بازان استان رینکینگ و رده‌بندی پیش بینی خواهد شد تا برای حضور در مسابقات مختلف کشوری از برترین‌ها و آماده‌ترین‌ها برای همراهی تیم اسکواش استان قم بهره برده و شاهد موفقیت آنها در مصاف با حریفان باشیم.

سالن بین‌المللی اسکواش استان قم خرداد ماه امسال با حضور استاندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون اسکواش در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم به بهره‌برداری رسید و یکی از سالن‌های مجهز این رشته در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.warct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما