يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 28904
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) قم:

بسیاری از معادلات جهانی با توجه به خواسته رهبری رقم می‌خورد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه امام حسین (ع) استان قم گفت: بسیاری از معادلات جهانی با توجه به خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی رقم می‌خورد و مسئولان کشورهای خارجی نیز به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی دارند.
بسیاری از معادلات جهانی با توجه به خواسته رهبری رقم می‌خورد
به گزارش قم نیوز، محمدعلی مختاران امروز در گفت‌و گو با فارس در قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در سال‌های اخیر دشمن به دنبال مثبت‌نمایی از جنایات رژیم منحوس پهلوی است به همین علت مردم باید نسبت به حقایق جنایات رژیم شاهنشاهی آگاهی پیدا کنند.
 
وی اضافه کرد: نسل جدید برخی از حرکت‌ها و جنایات را ندیده‌اند اما این روزها فرصت مناسبی است تا بتوانیم به خوبی برای آن‌ها ظلم‌های رژیم منحوس پهلوی و وابستگی این رژیم به استکبار خارجی تشریح کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در راه انقلاب خون‌های بسیاری جاری شده است گفت: این خون‌ها انقلاب را تثبیت کرد و وظیفه نسل جدید حراست از خون‌های ریخته شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با تبعیت از امام خود قیامی کردند که دنیا را متحول کرد افزود: بسیاری از مسئولان کشورهای استکباری نسبت به این حرکت نگاه درستی نداشتند به همین علت باور نمی‌کردند حرکت یک روحانی بتواند منجر به سرنگونی رژیم شاهنشاهی شود.
 
مختاران ایمان به وعده‌های الهی را تکیه‌گاهی برای مردم ایران دانست و مطرح کرد: مردم با تکیه بر ایمان حرکت‌های جمعی را تقویت کردند و به همین علت توانستند در برابر دنیای استکبار ایستاده و شعار حق را در کشورهای مختلف اسلامی زنده کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنی که به علت ناتوانی خود به مقدسات دینی مسلمانان دنیا توهین می‌کند راهی برای پیشبرد اهداف خود ندارد مگر اینکه با تهاجم فرهنگی بتواند در جوامع مختلف نفوذ کند هر چند مردم در این میدان نیز با ایمان خود ایستادگی خواهند کرد.
 
مختاران با بیان اینکه دشمن از راه تهاجم فرهنگی اهداف خود را پیش می‌برد عنوان کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای این جنگ علاوه بر مثبت نشان دادن جنایات رژیم شاهنشاهی به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم را از اهداف و آرمان‌هایشان ناامید کند.
 
وی ادامه داد: ایران اسلامی در منطقه قدرت خاصی دارد و جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است زیرا حرکت‌های رهبر انقلاب اسلامی در صحنه جهانی تاثیرگذار است و اگر ایشان امری داشته باشند مردم بسیاری از کشوری‌های اسلامی حرکت‌های مورد نیاز را انجام خواهند داد.
 
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم از رهبر انقلاب اسلامی به عنوان هدایت‌گر جامعه اسلامی نام برد و متذکر شد: بسیاری از معادلات جهانی با توجه به خواسته‌های ایشان رقم می‌خورد و مسئولان کشورهای خارجی نیز به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی دارند و این حقیقت را در محافل مختلف بیان کرده‌اند.
 
وی با اشاره به نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی یادآور شد: این نامه که برای باری دیگر دیدگاه رهبری به حرکت جهانی اسلام را به اثبات می‌رساند، در میان مخاطبان موج بیداری گسترده‌ای ایجاد کرده است زیرا دولمتردان کشورهای استکباری با غبارآلود کردن محیط نمی‌گذاشتند جوانان نسبت به آرمان‌های عدالت‌خواهی اسلام آگاهی پیدا کنند اما رهبری در برابر این حرکت دشمن ایستادند.
 
مختاران تاکید کرد: دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی به خوبی قابل مشاهده است اما باید این دستاوردها را برای مردم تشریح کنیم تا دشمن از هدفش ناکام بماند.
 
وی با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران همانند همیشه برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تلاش هستند گفت: برگزاری مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر، برپایی ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع‌های انقلاب اسلامی، بازدید از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی بخشی از فعالیت‌های پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه ناحیه امام حسین (ع) قم در دهه فجر است.
 
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی نیز بر موضوع آشکارسازی حرکت‌های دشمن و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید بسیاری دارند ابراز کرد: بسیجیان نیز به عنوان افرادی که از رهبر انقلاب اسلامی بدون چون و چرا تبعیت می‌کنند، در فعالیت‌های فرهنگی خود در دهه فجر به موضوع مذکور توجه بسیاری داشته‌اند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc0oqi.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما