دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 28908

هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آئینی قم انتخاب شد

قم نيوز : قم نیوز: اعضای هیئت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شاعران آئینی در نخستین جلسه این کانون انتخاب شدند.
هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آئینی قم انتخاب شد
به گزارش قم نیوز ، نخستین جلسه سومین دوره کانون مداحان و شاعران آئینی به انتخاب اعضای هیئت رئیسه اختصاص داشت که پس از رای گیری، استاد محمدعلی مجاهدی در سمت ریاست این کانون ابقا شد.
 
همچنین عباس حیدرزاده و علی اصغر مالکی‌نژاد به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر این کانون انتخاب شدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم جایگاه کانون مداحان و شاعران آئینی قم را سرآمد دیگر کانون‌های کشور دانست و تاکید کرد: با توجه به حضور چهره‌های برجسته و فاخر آئینی در این کانون، چشم همه مداحان و شاعران آئینی کشور به فعالیت‌های کانون قم دوخته شده است.
 
اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی قم در دوره دوم 7 نفر بودند که پس از ساماندهی این تشکل مذهبی، تعداد اعضای آن به 11 نفر افزایش یافت و این افراد با برگزاری انتخابات مشخص شدند.
 
هم اکنون علاوه بر محمدعلی مجاهدی، عباس حیدرزاده و علی اصغر مالکی نژاد، غلامرضا فلاح اصل، حسن باقری کفاش، محمدحسین نعیمی‌فرد، مهدی سلحشور، محمدرضا عاصی، محمدعلی شیرخانی، داود میرزاپور و رقیه باقری طاقانکی عضو سومین دوره کانون مداحان و شاعران آئینی هستند.
 
این افراد به مدت چهار سال در کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم فعالیت خواهند داشت.
 
بر اساس ارزیابی‌های سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی قم یکی از پرشورترین انتخابات این کانون در کشور بود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg7y9x.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما