قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه سی و ششمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلنگ احداث پروژه 11 واحدی مسکن مددجویی کمیته امداد امام (ره) قم دوشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان استان به زمین زده شد.
آغاز عملیات اجرایی پروژه 11 واحدی مسکن مددجویی کمیته امداد امام قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم در حاشیه این مراسم درگفت و گو با ایرنا،اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در زمینی به مساحت 330 متر مربع و زیر بنای 960 متر ویژه مددجویان تحت پوشش احداث می شود.
 
\'عبدالله جلالی\' با بیان اینکه مجموع برآورد هزینه ساخت این پروژه بالغ بر هشت میلیارد ریال است،افزود: این مبلغ از سوی دو برادر خیر و نیکوکار قمی تامین شده است.
 
وی افزود: این دو برادر خیر از آنجا که خواستند هیچ نام و نشانی از آنها برده نشود از حضور در مراسم کلنگ زنی خودداری کردند، و ما نیز امانت داری کرده و ذکر نام این دو انسان شریف و بزرگوار پرهیز می کنیم.
 
جلالی با بیان اینکه زمین این پروژه که ارزش آن بر اساس موقعیت مکانی تقریبا رقمی مشابه هزینه ساخت آن را دارد، به وسیله کمیته امداد تهیه شده است،افزود: این ملک پس از طی هشت ماه عملیات اجرایی آماده بهره برداری شده، و با موافقت این دو خیر به مدت پنج سال به صورت چرخشی در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار می گیرد، و پس از این اینکه آنها مالکیت خصوصی پیدا کردند و صاحب خانه شدند این واحدها از آنها پس گرفته می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم با بیان اینکه جوانان مددجوی تحت پوشش که ازدواج کرده و نیازمند خانه هستند، از جمله اولویتهای کمیته امداد برای واگذاری محسوب می شوند،افزود: کمیته امداد با بررسی دقیق وضعیت مددجویان تحت پوشش نسبت به واگذاری این 11 واحد مسکونی به آنها اقدام می کند.
 
وی افزود: بدون شک احداث چنین واحدهایی بستر مناسبی را برای جوانان مددجو فراهم می کند،تا آنها در عین داشتن یک سرپناه به دنبال خرید خانه باشند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgty9x.ak97t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما