شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 28989

مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) قم درحال احداث است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی قم، گفت: مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا (ع) استان از بلوار الغدیر به سمت این مرکز درمانی درحال احداث است.
مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) قم درحال احداث است
به گزارش قم نیوز، \'داوود علیمحمدی\' روز شنبه درگفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این پروژه به همت استاندار قم ساخته می شود که بدون شک مشکل عدم دسترسی آسان به این بیمارستان از نقاط مختلف شهر را بر طرف می کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ، بیمارستان امام رضا (ع) را تنها بیمارستان تامین اجتماعی قم دانست ، افزود: این مرکز درمانی در آغاز سال 93 کار خود را با 50 تخت آغاز و پس از آن 25 تخت دیگر نیز به آن اضافه شد و قرار است، تا پایان سال این تعداد تخت به بیش از یکصد تخت افزایش پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه در آغاز سال جاری ضریب اشغال تخت در بیمارستان امام رضا 40 درصد بوده است،افزود: این ضریب در حال حاضر به بیش از 80 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی قم همچنین با اشاره به استخدام نیروهای جدید در این بیمارستان، اظهار داشت: با این اقدام بسیاری از بخش های بیمارستان که تاکنون با دلیل کمبود نیرو با یکدیگر ادغام شده بودند ، از هم تفکیک می شوند که این امر
 
ثاثیر زیادی بر ارتقا کیفیت خدمات دهی در این بیمارستان خواهد داشت.
 
وی با اشاره به تلاش های انجام شده جهت مجهز نمودن این بیمارستان به مجهزترین وسایل و تجهیزات پزشکی و درمانی، تصریح کرد: دیجیتال شدن تمام دستگاه های رادیولوژی و همچنین تهیه یک میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب برای تشخیص تومورهای مغزی و یک میکروسکوپ جراحی چشم مدرن تنها بخشی از اقدامات انجام شده و یا در دست انجام در این زمینه است.
 
وی افزود: میانگین هزینه های صورت گرفته برای تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای اعمال جراحی سنگین شامل تعویض مفصل و ستون فقرات بیماران تحت پوشش این استان در سال جاری 45 میلیون ریال بوده است.
 
علیمحمدی گفت: امسال بیش از 220 مورد جراحی سنگین با استفاده از بیمه تامین اجتماعی در این استان انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: اگر یک فرد معمولی و مستمری بگیر آن هم با سن بالا بخواهد، حداقل دو مهره کمر خود را عوض کند باید چیزی در حدود 100میلیون ریال هزینه کند، که تامین این مبلغ کاری غیر ممکن است.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری تنها بیش از 10 میلیارد ریال برای جراحی تعویض دیسکهای بیرون زده یا پاره شده در ستون فقرات هزینه صورت گرفته است، افزود: به خاطر تضییقات و مشکلات مالی تا پایان سال امکان انجام این جراحی ها میسر نمی باشد.
 
علیمحمدی با اشاره به قرار داشتن بیش از 700 هزار نفر از جمعیت قم تحت پوشش تامین اجتماعی، تصریح کرد: بیمارستانهای دانشگاهی، سپاه پاسداران، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و بیش از 40 مرکز خیریه در استان از جمله طرف قرار دادهای تامین اجتماعی هستند، که خدمات بسیار مناسبی را به بیمه شدگان ارایه می دهند.
 
علیمحمدی همچنین با اشاره به قرار گرفتن دستگاه امحای زباله های عفونی در بیمارستان امام رضا(ع)،تصریح کرد: این مرکز درمانی تلاش کرده، تا با رعایت استانداردهای لازم کار امحا و معدوم کردن زباله های عفونی را انجام دهد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcf11d0.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما