?>?> کمک به دیگر شهرها با استفاده از توانمندی‌های موجود شهرداری قم | قم نیوز
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 29141
شهردار قم عنوان کرد

کمک به دیگر شهرها با استفاده از توانمندی‌های موجود شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: در زمینه کمک به دیگر شهرها، با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود اقدام می‌کنیم.
کمک به دیگر شهرها با استفاده از توانمندی‌های موجود شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: امیدواریم با سفر هیئت دولت به قم، شاهد اقدامات خوبی برای عمران و آبادانی شهرمان باشیم و حداکثر استفاده را از این سفر ببریم.

شهردار قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز احداث پل‌های عابر پیاده و تابلو هدایت مسیر و سرپناه ایستگاه اتوبوس در خرمشهر به مبلغ ۵ میلیارد تومان افزود: اینکه دولت‌های گذشته پس از جنگ، برای سازندگی در خرمشهر کوتاهی‌هایی کرده‌اند شکی نیست چه بسا اینکه با گذشت سال‌ها پس از پایان جنگ، هنوز خرابی‌های فراوانی در این شهر دیده می‌شود و موضوعات اولیه شهری نادیده گرفته شده‌اند.

دلبری خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری خرمشهر به صورت ۳۶ درصد عمرانی و ۶۴ درصد عمرانی تنظیم می‌شود که در زمینه بودجه عمرانی، تنها ۱۲ درصد آن محقق شده بود به همین دلیل در جلسه شهرداران کلانشهرها تصمیم گرفته شد هر کلانشهر، کاری را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: بر اساس توانمندی‌هایی که در شهرداری قم داشتیم مانند کارگاه تولید تابلوهای هدایت مسیر، اینگونه کارها را بر عهده گرفتیم و تنها ساخت پل‌های عابر پیاده هزینه‌بر خواهد بود.

دلبری با اشاره تصمیم شهرداری قم مبنی بر کمک به خرمشهر با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود گفت: پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی بر همین اساس ارائه شده البته تابع نظر شورا هستیم.

گفتنی است این لایحه در همین جلسه به رأی گذاشته شد و نظر کمیسیون که رد لایحه بود تصویب شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgqq9x.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما