سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 29398
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

۳۵۰ واحد آموزشی آماده اسکان مسافران نوروزی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: به منظور اسکان زائران در سال جاری ۳۵۰ واحد آموزشی قبل از آغاز تعطیلات در ۳۱۷۸ کلاس آماده شده است و این مراکز آموزشی دارای کمبودهایی هستند که باید مجهز شوند.
۳۵۰ واحد آموزشی آماده اسکان مسافران نوروزی است
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهوری به قم اظهار داشت: آموزش و پرورش بیش از ۵۰۰ نیرو در اختیار استان قرار داد. در ابتدا مقرر بود که در مدت ۳ روز ۵۰۰ نفر را جوابگو باشند اما با توجه به ازدحام نامه‌ها ۷ روز در مرکز حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم افزود: خانه معلم در سفر ریاست جمهوری در سه نوبت به بهترین وجه ارائه خدمات نمود و آنچه در توان داشت انجام داد.

دژاکام با اشاره به خدمت رسانی ۲۵ روزه در زمینه اسکان زائران در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته ۸ کمیته غالب بر ۸۰۰ نیروی انسانی و پشتیبانی در ستادهای اصلی و فرعی فعالیت داشتند و ۵۱۱ هزار نفر اسکان داده شدند.

وی افزود: در سال گذشته بعد از اتمام اسکان نوروزی کل دریافتی نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان بود و این در حالی بود که فقط ۱۵۰ میلیون صرف خرید مواد شوینده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش با تأکید بر تغییر کاربری در اسکان زائران در مدارس خاطر نشان کرد: اسکان زائران در سال گذشته ار تاریخ ۲۵ اسفند آغاز و تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه داشت.

دژاکام افزود: به منظور اسکان زائران در سال جاری ۳۵۰ واحد آموزشی قبل از آغاز تعطیلات در ۳۱۷۸ کلاس آماده شده است و این مراکز آموزشی دارای کمبودهایی هستند که باید مجهز شوند.

وی با بیان این‌که هنوز مدارس از سال گذشته بدهی‌های معوقه در زمینه آب، برق، و گاز دارند، گفت: برق مدارس ۲۴ ساعته فعال است و هزینه گاز مدارس بار مالی شدیدی را به همراه دارد و باید خدمات بهتری به زائران ارائه داد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به دو مسئله تجهیز مدراس و امکانات موجود افزود: بر اساس پیش‌بینی ‌های صورت گرفته در سال گذشته برنامه‌ریزی برای ۱۸۰ هزار زائر بود اما این تعداد به ۵۱۱ هزار نفر رسید و باید فکر جدی برای این افزایش زائر داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaaenu.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما