يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 29441

سرپرست شهرداری در جلسه علنی شورای شهر قم حاضر شد

قم نيوز : قم نیوز: مجید متین فر صبح امروز برای نخستین بار به عنوان سرپرست شهرداری قم در جلسه علنی شورای شهر قم حاضر شد.
سرپرست شهرداری در جلسه علنی شورای شهر قم حاضر شد
به گزارش قم نیوز، یک صد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم صبح امروز با حضور مجید متین فر سرپرست شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

در ابتدای جلسه اعضای شورای شهر با خیر مقدم و تبریک به متین فر سرپرست شهرداری قم از وی میزبانی کردند و سپس جلسه به روال عادی خود بازگشت.

متین فر اولین سخنان خود را به پاسخ سوال محسن عابدینی پور در مورد موضوع اوراق مشارکت پروژه مترو و حقوق پیمانکاران اختصاص داد و با اشاره به بحث حقوق پیمانکاران شهری اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه حقوق همه پیمانکاران شهری پرداخت شده و تنها بخشی از عیدی آنها باقی مانده است که به زودی پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه حقوق و مزایای پیمانکاران شرکتی هنوز پرداخت نشده است افزود: طی دو الی سه روز آینده حقوق این پیمانکارن پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به بحث اوراق مشارکت پروژه مترو گفت: قرارگاه خاتم قول مساعد داده بود که نیمی از اوراق مشارکت را خریداری کند اما با توجه به مشکلات و تاخیری که به وجود آمده است این موضوع اتفاق نیفتاده است.

متین‌فر با بیان اینکه بانک مرکزی اعلام کرده است که خرید بخشی از اوراق به سال آینده موکول می‌شود افزود: در این مورد اشتباه کردیم و چون از قول قرارگاه برای خرید اوراق مطمئن بودیم این تاخیر اتفاق افتاد.

سرپرست شهرداری قم با اشاره به اینکه این موضوع سبب تاسف است گفت: به واسطه شهرداری قم دیگر شهرها هم این کار را انجام داده‌اند ولی آن‌ها آمادگی لازم را داشتند و با بازارگردانی خوب این کار را انجام دادند و ما نواقصی داشتیم که مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه مجوز ما برای واگذاری اوراق مشارکت به سال آینده منتقل می‌شود افزود: در سال آینده این اوراق واگذار می‌شود و با بازارگردانی مناسب می‌توانیم کار خود را به سرانجام برسانیم.
https://qomnews.ir/vdcjvxe8.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما