پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 29484
منبع : ستاد خبری تسهیلات زائران نوروزی
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم خبر داد

برگزاري مراسم لحظه تحويل سال در بقاع متبرکه شاخص قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اجرای این طرح گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵فروردین ماه سال ۹۴ در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
برگزاري مراسم لحظه تحويل سال در بقاع متبرکه شاخص قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم همراه با مناجات خوانی، قرائت قرآن و پخش پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بقاع شاخص برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ویژه‌ای نیز در امامزاده موسی مبرقع (ع) از فرزندان امام محمد تقی (ع) که شامل دو زیارتگاه دیگر از جمله چهل اختران و امامزاده زید (ع) و مورد استقبال مردم و زائران است برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵فروردین ماه سال ۹۴ در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حسینی مقدم افزود: حدود یک هزار نفر از خادمان و مبلغان اعزامی مراکز حوزوی و سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی طرح آرامش بهاری را با برپایی خیمه‌های معرفت اجرا می‌کنند.

وی افزود: ۲۶ خیمه معرفت و غرفه‌هایی در مباحث مختلف از جمله احکام و تصحیح نماز، چند رسانه‌ای، مشاوره، عفاف و حجاب، قرآن بخوان و جایزه بگیر، فرهنگ انتظار و محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: در کنار این غرفه‌ها نمایشگاهی با عنوان چرا من با حجاب شدم برپا می‌شود که در این نمایشگاه تصاویری از حفظ حجاب و عفاف و آسیب‌های بی‌حجابی و بدحجابی و مصاحبه از ۲۰ نفر از بانوان آمریکایی و سایر کشورهای جهان که به دین اسلام تشرف یافته‌اند پخش می‌شود و در دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

حسینی مقدم افزود: در طرح آرامش بهاری بسته‌های فرهنگی و مذهبی به عاشقان اهل بیت (ع) شامل بیش از یک صد هزار بروشور معرفی امامزادگان، نقشه استان قم و ۱۰ هزار سی دی با موضوعات مختلف فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی ارایه می‌شود.

وی از برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) از روز دوم تا ششم فروردین ماه ۹۴ با برگزاری همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در ۱۲ بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: همچنین مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) در امامزاده شاه سیدعلی و سایر امامزادگان با قرائت قرآن، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) شاخص برپا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtt9x.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما