شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 2971
ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم:

با آمادگی کامل به تیم ملی فوتسال بر می‌گردم

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم از آمادگی کامل خود برای بازگشت مجدد به تیم ملی فوتسال کشورمان خبر داد.
با آمادگی کامل به تیم ملی فوتسال بر می‌گردم
به گزارش قم نیوز، سعید تقی‌زاده با اشاره به رفع آسیب‌دیدگی خود تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم، دوران درمان را پشت سر گذاشته‌ام و کاملا سرحال آماده حضور در میادین هستم.

ملی‌پوش آینده دار صبای قم در حالی که از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور "پانزدهم مهر ماه" تا هفته شانزدهم "دوم دی ماه" به دلیل آسیب‌دیدگی شدیدی که برایش حادث شد، از میادین دور بود، در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر بازگشت باشکوهی داشت و به تنهایی سه گل برای تیم فوتسال صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتسال میثاق تهران به ثمر رساند.

وی تاکید کرد: در بازی هفته پانزدهم با فیروز صفه اصفهان نیز لحظاتی به میدان رفتم اما در دیدار با میثاق تهران با همکاری بازیکنان صبا موفق به گلزنی شدم و در صورتی که کادر فنی تیم ملی صلاح بدانند آماده بازگشت به تیم ملی هستم.

تقی‌زاده در ادامه با اشاره به دیدار تیمش با میثاق تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: در دیداری که کاملاً بازی در دست ما بود، توانستیم شش هفته ناکامی را به فراموشی سپرده و به پیروزی پر گل در مقابل میزبان خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در این دیدار یکی از بهترین بازی‌های خود در لیگ برتر ارائه کردند و مستحق کسب سه امتیاز بودند، اضافه کرد: تیم ما در هفته‌های اخیر به ویژه از آغاز دور برگشت این مسابقات، مقابل حریفان خود بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده‌ است و حتی در دیدار با مدعیان نظیر منصوری قرچک و گیتی‌پسند اصفهان شایسته پیروزی بودیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم افزود: در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل میثاق تهران بازی بسیار زیبایی ارائه کردیم و بارها مقابل دروازه تیم حریف موقعیت گلزنی داشتیم که اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتر پیروز شویم.

وی عنوان کرد: البته حریف ما تیم دست و پا بسته‌ای نبود، بلکه این بازیکنان تیم فوتسال صبای قم بودند که با ارائه بهترین بازی خود، به برتری پر گل پنج بر سه برابر تیمی دست یافتند که در این فصل لیگ برتر نتایج خوبی گرفته بود.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: تیم میثاق تهران نیز در این مسابقه بازی بسیار نزدیکی برابر ما ارائه کرد و حتی پا به پای بازیکنان ما پیش آمد، اما نبوغ بازیکنان صبای قم عامل برتری ما در این دیدار بود تا موقعیت خود در جدول رده‌بندی را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: کسب سه امتیاز از دیدار حساس با تیم میثاق تهران به بهبود موقعیت ما در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ برتر کمک شایانی کرد و ما چشم به بازی بعدی در خانه داریم تا با کسب سه امتیاز از تیم شهرداری ساوه روند موفقیت‌های خود در لیگ سیزدهم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.0nuk49no65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما