چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 29821
مشاور مذهبی شهردار تهران:

شهرداری تهران ۴۶ میلیارد تومان کمک مالی به مساجد اعطا کرد

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهرداری تهران در امور مذهبی گفت: در سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان کمک به مساجد تهران تعلق گرفت که این کمک‌ها در سال گذشته در دو نوبت به مساجد اهدا شده است.
شهرداری تهران ۴۶ میلیارد تومان کمک مالی به مساجد اعطا کرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان کمک به مساجد تهران تعلق گرفته است، اظهار داشت: این کمک‌ها در سال گذشته در دو نوبت به مساجد اهدا شده است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام فاطمیه به هر مسجد در تهران ۵۰۰ هزار تومان به همراه یک بنر زیارت حضرت زهرا کمک اهدا شد گفت: ۱۷۰۰ مسجد این کمک را دریافت کرده‌اند.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه مراسمی در مساجد از ولادت امام جواد (ع) تا ولادت امام علی (ع) برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: به هزار مسجد که این مراسم را برگزار می‌کنند نیز ۵۰۰ هزار تومان کمک می‌شود.

مشاور شهردای تهران در امور مذهبی با بیان اینکه در تهران به مساجدی که شهرداری‌های ضعیفی دارند کمک‌هایی اهدا می‌شود عنوان کرد: هر سال در روز طبیعت هنجار شکنی در بوستان‌ها زیاد بود و امسال الحمدالله هیچ موردی مشاهده نشده است و گزارشی در این مورد نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات اعلام کردند حرکت شهرداری تهران در نوروز امسال بی‌سابقه بوده است عنوان کرد: از مهم‌ترین رسالت شهرداری‌ها تکریم ائمه جماعات است.

صادق‌زاده گفت: در ایام فاطمیه امسال با کمک به مساجد شاهد بودیم هیچ مسجدی بسته نبود و مراسم مذهبی در همه مساجد برگزار شد.

مشاور شهردای تهران در امور مذهبی با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد تومان به ساخت حوزه‌های علمیه در تهران کمک کردیم گفت: در ایام فاطمیه برنامه‌های بزرگی در تهران برگزار شد و شهرداری تهران با تمام وجود در این زمینه فعالیت کرد و این در حالی بود که اعتبار همه بخش‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی شهرداری تهران کم شد اما بودجه مساجد هیچ تغییری نداشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8wb5.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما