شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 2995
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

سامانه مشخصات بهره‌برداران بخش کشاورزی راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام مشخصات بهره‌برداران بخش کشاورزی خبر داد.
سامانه مشخصات بهره‌برداران بخش کشاورزی راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، رضا سیار امروز با اشاره به اینکه اطلاعات کشاورزان باید به صورت جامع باشد، اظهار کرد: باید اطلاعات کشاورزان در سامانه‌ای جامع باشد تا افراد این قشر بتوانند از تمام خدمات بهره ببرند.

وی از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام مشخصات بهره‌برداران خبر داد و بیان کرد: افراد می‌توانند به دفاتر خدمات پستی مراجعه کرده و اطلاعات دقیق خود را در این سامانه ثبت کرده و عضو شوند و از خدمات بهره ببرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم به خدمات ارائه شده از طریق این سامانه اشاره کرد و گفت: خدماتی نظیر سوخت، یارانه‌ها، الگو کشت، تسهیلات بانکی، گواهی‌های لازم برای مالکیت در آینده و ... در این سامانه پیگیری می‌شود.

سیار از ثبت‌نام ۲ هزار کشاورز قمی در این سامانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این سایت سراسری و متمرکز بوده و با فراگیر شدن آن برنامه‌ریزی‌های لازم زودتر انجام می‌شود.

سیار در ادامه ابراز کرد: کشاورزان می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان هرچه زودتر مشخصات خود و واحد تولیدی خود مانند باغ زراعی، دامداری و ... را ثبت کنند تا با تکمیل این سایت برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم انسجام این اطلاعات را ضروری برشمرد و عنوان کرد: انسجام این اطلاعات برای ارائه خدمات تنها با همکاری خود بهره‌برداران امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.y9xrak9ynpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما