قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای شهر قم معاون سیاسی امنیتی استاندار را مخاطب و از وضعیت عدم مقابله با دستفروشی در قم انتقاد کرد.
انتقاد شدید سخنگوی شورای شهر قم از معاون سیاسی امنیتی استاندار
به گزارش قم نیوز، یکی از لوایحی که امروز در شورای شهر قم مطرح شد در خصوص پرداخت خق بیمه 25 میلیون تومانی یکی از پرسنل شهرداری بود.

در ادامه بررسی این لایحه اعضای شورای شهر قم به ارائه راهکار برای مبارزه با پدیده دستفروش ها پرداختند و انتقاداتی را از وضعیت موجود داشتند.

عباس ذاکریان در این خصوص با اشاره به اینکه هیچ شهری در کشور وضعیت نابسامانی مانند وضعیت شهر قم ندارد گفت: گویا مسئولان هنوز از پارکینگ حرم بازدید نکردند و نمی دانند چه وضعیتی بر آن حاکم استو

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به اینکه وضعیت در حدی وخیم است که از سایر شهرها هم برای دست فروشی به قم می آیند گفت: چهره شهر بسیار نامناسب است و اصلا وضعیت خوبی وجود ندارد.

وی با انتقاد از استانداری قم که وظیفه مقابله با این پدیده را دارد گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار چه می کند که به این امور رسیدگی نمی شود؟!

ذاکرایان با اشاره به اینکه باید برای اصلاح وضعیت دست فروشی در شهر اقدامات لازم انجام شود از استانداری برای حل این مشکل درخواست کرد وظایف خود را عملی کنند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdccmsq1.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما