يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 3018
اردستانی عنوان کرد:

موفقیت ورزشکاران رزمی‌کار قمی در میادین برون‌مرزی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ورزشکان این هیئت با کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین برون مرزی موفقیت‌ها و افتخارات زیادی در سال جاری برای ورزش قم کسب کرده‌اند.
موفقیت ورزشکاران رزمی‌کار قمی در میادین برون‌مرزی
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی تصریح کرد: این موفقیت‌ها و افتخارات به درخشش ورزشکاران رزمی استان قم در میادین بین‌المللی و جهانی چند رشته و سبک زیر مجموعه این هیئت باز می‌گردد که امسال برای ورزش قم ۱۰ مدال رنگارنگ برون مرزی به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: رزمی‌کاران استان قم در سال جاری موفق به کسب دو مدال از رقابت‌های جهانی رشته ووینام و هشت مدال از پیکارهای بین‌المللی رشته کیک بوکسینگ در سبک‌های مختلف آن شده‌اند که این مهم افتخاری ارزشمند برای تمام تلاشگران این هیئت ورزشی در راستای اعتلای نام استان قم در ورزش کشور است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به آخرین موفقیت رزمی‌کاران قمی در مسابقات مهم برون مرزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیرا رزمی‌کار قمی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های کیک بوکسینگ بین‌المللی کره جنوبی شد.

وی اضافه کرد: مسابقات سبک کیک بوکسینگ فول کنتاکت با شرکت رزمی‌کاران مدعی از کشورهای مختلف به میزبانی کره جنوبی در شهر بوسان این کشور به انجام رسید و طی آن علی قادری مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها را برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان آورد.

اردستانی افزود: این ورزشکار ارزنده رشته فول کنتاکت کیک بوکسینگ استان قم همراه با تیم اعزامی کشورمان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم با حریفان خود پیکار کرد که در پایان با عبور از سد تمام رقبای شرکت‌کننده در این پیکارها عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی عنوان کرد: قادری در راه کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای بین‌المللی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کره جنوبی موفق به شکست رقبای خود از کشورهای مالزی و کره جنوبی میزبان رقابت‌ها شد تا با مقام قهرمانی به کار خود پایان دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: این ورزشکار در قالب تیم شش نفره اعزامی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی شرکت کرد که ابوالقاسم افشاری‌مهر نیز به عنوان مربی در کنار این ورزشکار ارزنده در این رقابت‌ها حضور یافت.

وی عنوان کرد: افشاری‌مهر مربی بومی ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان مربی همراه با تیم ملی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان در این رقابت‌ها حضور یافته بود و نقش پر رنگی در موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها ایفا کرد.

اردستانی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم اعزامی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های بین‌المللی کره جنوبی شد، عنوانی که با کسب پنج مدال طلا و بالاتر از تیم‌ میزبان یعنی کره جنوبی به دست آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0s2yt0zja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما