سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 30302
مدیرکل بنیاد شهید قم:

گردهمایی ۱۰ هزار نفره جانبازان در قم برگزار می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید استان قم از گردهمایی ۱۰ هزار نفره جانبازان قمی و گرامیداشت مقام ایشان در روز جانباز خبر داد.
گردهمایی ۱۰ هزار نفره جانبازان در قم برگزار می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ما مرهون از جان گذشتگی‌های این عزیزان هستیم، کسانی که به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا از خاک جمهوری اسلامی دفاع کنند، برخی به مقام شهادت رسیدند و برخی به مدال جانبازی دست یافتند و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که باید انجام شود.

وی با بیان اینکه جانبازان علاوه بر دردی که تحمل می‌کنند هر لحظه به اسلام و امام زمان خود لبیک می‌گویند، تصریح کرد: جانبازی یک فضیلت و فرهنگ جانبازی طریق و راه است.

هاشمی با بیان اینکه تجلیل از مقام شهدا کاری ضروری است، افزود: آنچه که مهم‌تر از تجلیل است، شناخت فرهنگ جانبازی است که نیرو محرکه نظام و جمهوری اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: جامعه هدف جانبازان قم ۵۲ هزار و ۷۸۳ نفر هستند؛ ۱۱ هزار و ۳۶۱ جانباز در قم وجود دارد که از این تعداد ۲۴۳ جانباز بالای ۷۰ درصد بوده و ۴ هزار و ۸۶۶ نفر جانباز بیش از ۲۵ درصد هستند.

هاشمی افزود: به مناسبت روز جانباز علاوه بر گردهمایی ۱۰ هزار نفره در مجتمع امام خمینی (ره)، کوهپیمایی با حضور هزار نفر از جانبازان قمی در برف انبار برگزار می‌شود.

وی گفت: دیدار با مراجع عظام تقلید، استاندار قم و امام جمعه قم و همچنین حضور در منازل جانبازان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchixnx.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما