چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 30314
آیت‌الله نوری همدانی:

سعودی‌ها برای حفظ منافع خود به آمریکا و صهیونیست‌ها پناه برده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه ‌سعودی‌ها امروز برای حفظ خود به آمریکا و صهیونیست‌ها پناه برده است، گفت: اگر ایران در کنار مردم عراق و سوریه نبود نمی‌توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
سعودی‌ها برای حفظ منافع خود به آمریکا و صهیونیست‌ها پناه برده‌اند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه عربستان سعودی امروز برای حفظ خود به آمریکا و صهیونیست‌ها پناه برده است، اظهارداشت: اگر ایران در کنار مردم عراق و سوریه نبود نمی‌توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر بیداری و شجاعت مردم روز به روز افزایش پیدا کند تاج و تخت را از شاهان می‌گیرند‌‌ همان‌گونه که همین کار را با حسنی مبارک، صدام و قزافی کردند، تصریح کرد: اگر ایران در کنار بشار اسد نبود، سوریه از بین رفته بود و امروز عراق هم در شرایط ۸ سال جنگ تحمیلی ایران است و طلاب و علما هم امروز در عراق به جبهه رفته‌اند.

وی به شاخصه‌های رهبر در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر در نظام اسلامی باید مجتهد، شجاع، مدیر و مدبر، شجاع باشد تا بتواند جامعه را در تمامی ابعاد هدایت کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcayene.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما